Resultaten 1 tot 12 van de 12

Topic: Inleiding in PNH door eddy modde

Actief Forumlid Annemeik's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Inleiding in PNH door eddy modde

Hai,

vanmiddag (woensdag 29 Juni) heb ik een inleiding in PNH door eddy modde mee gekeken op de ptc+ in barneveld.

Om te beginnen waren ze er drie kwartier te laat, waardoor we dus drie kwartier miste. De presentatie van eddy leek nergens op, hij praatte maar wat voor de vuist weg, had geen interactie met de toeschouwers en sprong van de hak op de tak. Ook legde hij bepaalde begrippen niet uit, terwijl bijna niemand ooit van parelli had gehoord...

Het praktische gedeelte was iets beter, maar nog sprong hij van de hak op de tak. Hij deed vrijwel geen friendly en ging meteen door naar nr 2, en 3. Daarna liet hij de rest alleen even zien en vertelde verder nix.

Als ik dit zo allemaal zag voelde ik mij hier niet goed bij, had ik nog niets van PNH geweten had ik er niets mee te maken willen hebben. Het scheelt dat ik via het forum en eveline al iets meer heb gezien en weet dat het anders is dat hij liet zien. Deze presentatie maakt me er zelfs aan twijfelen of parelli wel iets voor mij is...
    One just has to face it - riding isn't natural to the horse. *Theresa Sandin* <!-- w -->http://www.sustainabledressage.net<!-- w -->

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Re: Inleiding in PNH door eddy modde

hm, vreemd eigenlijk. Ik heb al diverse demo's van hem gezien en vind hem eigenlijk steeds beter worden in presenteren. En dat terwijl ik toch een behoorlijke criticus ben hoor. Hoewel ik best weleens iets bij hem zie die ik anders zou doen, is het nooit zoals jij nu omschrijft geweest.
    Jammer, maar ja, iedereen heeft ze dag weleens niet he.

Wat jammer, Annemeik.
    Ik heb pasgeleden een cursus gehad van Eddy en ik vond hem heel duidelijk uitleggen en voordoen. Misschien heeft hij het een beetje te snel willen doen omdat hij drie kwartier minder tijd had?
    Laat je hierdoor in ieder geval niet uit het veld slaan, hoor. Gewoon doorgaan, Parelli is en blijft leuk om te doen.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Jammer zeg, een gemiste kans. Ik vond ook dat hij bij de laatste demo die ik gezien heb echt weer een stuk beter was geworden in presenteren, sinds zijn bezoek aan Pat. Helaas wel met teveel 'gemaakte' grapjes.

Tsja, het verhaal aan 'de leek' zonder paard erbij is natuurlijk weer heel wat anders dan wanneer je met een groep studenten aan de hand van de games het programma uitlegt.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Nov 2004

Wat mij (en vooral de rest van het publiek) tegenstond was dat hij continu bij zichzelf stond te denken en er dan zo'n idd "gemaakt" grapje uitgooide, welke hun allemaal niet snapte aangezien ze nog nooit van parelli ook maar gehoord hadden.

En was vooral dan de gemiste kans was dat dit dus die presentatie was waarmee hij kon laten zien dat parelli keurig in het lespakket past van paardenhouderij studenten in barneveld... Dit had dus reclame moeten zijn voor parelli, maar het was zo erg dat tijden het praktijk gedeelte mensen met elkaar begonnen te praten over wat ze 's avonds gingen eten... en dit zijn mensen die zo'n beetje alles over paarden interessant vinden

Ook vondt ik dat hij teveel vragen onbeantwoord liet, als voorbeeld dat iemand vroeg of hij zijn paard ook met halster en leadrope op de trailer zette. Hij zei ja, en ging weer verder... iedereen had toen zoiets van: en als hij gaat hangen dan...? en daar werd dan weer niet op in gegaan. Als hij dan het principe van wijken voor druk er weer bij had gepakt hadden ze het wel gesnapt.

Verder denk ik dat hij ontzettend zenuwachtig was, hij stond te trillen en naar woorden te zoeken. Het kan ook niet makkelijk zijn geweest om voor een groep "normal" paardenhouderijdocenten jouw passie uit te gaan leggen.
    One just has to face it - riding isn't natural to the horse. *Theresa Sandin* <!-- w -->http://www.sustainabledressage.net<!-- w -->

Actief Forumlid Tozalin's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004

jammer, daar had ik (als ik het wist) graag heengegaan!!
    dat is een paar huizen verder!

Aangemeld
    Nov 2004

Ik wist het wel al een tijdje maar ik mocht het niet vertellen, het was alleen voor leraren van het groenhorst college.

Waar woon jij dan dat het maar een paar huizen verder is?

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Wat vreemd, ik heb eddy nooit gezien hoor maar op filmpjes vond ik hem ook vrij verstrooid.
    Bij fase 3 beginnen doet pat parelli ook op de L2 dvd als hij zn paard yoyot over een balkje. Vond ik ook wat maf
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Ja Pat is vaak behoorlijk sloppy in de video's, valt mij ook op.

May the horse be with you!

Aangemeld
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Tozalin
    jammer, daar had ik (als ik het wist) graag heengegaan!!
    dat is een paar huizen verder!
    wesselseweg 52, best nog een eindje verder, maar wel aan dezelfde straat!

Aangemeld
    Nov 2004

Deze clinic was niet op de school zelf, ze hebben daar nu geen paarden meer staan. Dit was aan de valkseweg op het praktijkcentrum paard.

Aangemeld
    Dec 2004

dat is ook heel dicht bij hoor!

Bladwijzers

Forum Rechten