De accomodatie is in Hoenderloo.
Iedereen die zich inschrijft krijgt gedetailleerde info toegestuurd
De accomodatie is in Hoenderloo.
Iedereen die zich inschrijft krijgt gedetailleerde info toegestuurd
3e graads instructrice Rechtrichten & NH instructrice
Ja, maar ik vind het prettig om dit soort info vooraf te hebben. Dan kan ik kijken of ik er naar toe kan rijden.Oorspronkelijk Geplaatst door orsini
Geen probleem! Ik zal je een PB sturen, ik vraag het adres even na bij Wendy voor je!
Sorry, ik haak toch af. Voor 2 uurtjes les van Michael Grohman in groepjes van 6, ga ik niet op en neer rijden voor zo'n bedrag. In les van Kim Sleutel heb ik (op dit moment) geen interesse. Toch bedankt voor de info per mail!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Hey Llian geen probleem, ieder zn eigen keus
Ja is niks persoonlijks hoor! Maar ik ben al bezig met Chief zijn lijf zo fijn mogelijk te maken, en heb daar al iemand voor gevonden om ons te helpen
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Dit kan maar 1 plek zijn in Hoenderloo.Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
http://www.krimhoeve.nl/
Eitje, ik kom uit Hoenderloo.
Started!
Hele detective kom je meedoen?
Oorspronkelijk Geplaatst door orsini
Detective voor beginners dan.
Nee, ik kom niet meedoen. Zo'n week ligt helaas buiten mijn budget. Ik denk dat ik zelf weer een mini-kampweek organiseer. Op tien minuten rijden van de Hoge Veluwe.
Started!
Hehe je moet ergens beginnen als detective!
Jammer dat je niet meedoet, misschien is het NH weekend (ook daar) anders iets voor je? Data staan op onze site!
Ik keek gelijk even op je site en ontdekte dat er tijdens de weekenden geen Michael is. Is het ook mogelijk alleen aan de Micheal lessen deel te nemen? Verder niets; mijn paarden staan letterlijk 1 minuut van de Krimhoeve af.Oorspronkelijk Geplaatst door orsini
Oh ja; de Hoge Veluwe te paard is wel iets verder dan vijf minuten.
Started!
Nee klopt, dat zijn geen weekenden met Michael. De intensive week is door Michael en mij met zn tweeen samengesteld en het pakket is zoals het wordt weergegeven . Het biedt een heel uitgebreide mogelijkheid, die je niet zo makkelijk voor deze prijs kan krijgen. Maar iedereen zijn keus natuurlijk!
Te paard ook prima te doen naar de hoge veluwe, denk dat we nog geen 15 minuutjes aan t stappen waren, mooie omgeving hebben jullie daar!!
Dank voor je antwoord.
Het is inderdaad prachtig in Hoenderloo en omgeving.
Started!
Wilde nog even melden dat ik niet meedoe
Bladwijzers