Resultaten 1 tot 8 van de 8

Topic: Torsion

Actief Forumlid WolvenLesley's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2007
    Leeftijd
    32

Torsion

Hoi,

De zadelkwestie is om zot van te worden bij ons, er is nu echt eens geen één zadel dat past op mijn bolle KWPNmerrie.
    Nu heb ik de mogelijkheid om een Torsion over te kopen op een manier dat het voor mij financieel mogelijk maakt als ik eens een keer per week ergens kan bijklussen ofzo.

Heeft hier iemand een Torsion? Wat zijn de ervaringen ermee?

Heb hem vandaag gepast op Fanny, ineens een beetje CR-les gekregen ook van die dame, en ik vond hem goddelijk zitten. Hij paste (eerste keer dat er een passend zadel op Fan hare rug lag denk ik) en Fanny liep er ook heerlijk mee, liet eindelijk haar rug wat los.

Re:Torsion

Ik heb geen ervaringen met Torsion, weet alleen dat de barefoot daar deels vanaf geleid is. En dat Torsion hier in Nederland geen service plaats meer heeft. Heb er wel een paar keer op gereden het zat wel prettig. Dat vind ik bijv. van een Sensation zadel ook. Maar ja....dan heb je nog die centen.

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Zadels blijft zooooo persoonlijk, ik had het gevoel dat ik helemaal in een spagaat zat. Torsionzadels zie je nog wel eens op marktplaats staan hoor, dus volgens mij hoef je daar niet de hoofdprijs voor te betalen.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56