Leuk Ronja! Ik zie al een leuke groep mensen voor me, op Freestyle kamp
Leuk Ronja! Ik zie al een leuke groep mensen voor me, op Freestyle kamp
Cool! Ik kijk er ook weer erg naar uit om 'mijn' paard een week mee te nemen op les. Laatste keer was Wim met Albert (samen met San en Shanna), wordt wel weer eens tijd!
Wanneer weet je meer over de planning?
Ik ben vanaf 2 juli geloof ik 2 weken naar Amerika.
Mij zou vanaf de laatste week in juli (kan ik even een weekje thuis zijn tussendoor), en ik denk heel augustus, uitkomen.
Ik kijk er wel naar uit, een soort freestyle fasttrack
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Een liberty kamp in Egmond? Daar kan ik in ieder geval wel een dagje bij zijn, gok ik
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Komt dat ff mooi uit, ik ben ook de eerste 2 weken van juli op vakantieOorspronkelijk Geplaatst door Mariel89
Ergens in augustus dus?
Ik wil eind juli nog een starterskamp organiseren, dan in augustus Freestyle en Penny en in september FastTrack.
@Saar: ja, liberty bij jou in de buurt
Fijn! Hoe lang duurt het kamp eigenlijk?
Hangt af van dagen en data, want twee kinderen, werk, enzovoorts.... maar een dagje moet lukken. Misschien wel meer, maar dat kan ik nu niet toezeggen.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
@Callipo; Mijn rijkunsten zijn nog niet zo heel goed hoor, dus ik weet niet of zo'n leenpaard wel een goed idee is . Maar ik denk even over een week met Anna op kamp (starters dus of het penny-kamp)
Zou echt super zijn als het bij ons georganiseerd zou kunnen worden, heb vandaag al even overlegd en er is in ieder geval wel plek voor paarden van buitenaf in de paddocks, mogelijk ook stalling maar dat hangt er van af of er boxen leeg zijn tegen die tijd. Slaapplek zal wel lastig zijn, we hebben wel plek voor de tent maar geen douche..Maar als er mensen uit de buurt meedoen moet het allemaal wel lukken denk ik zo. Evelien: als het goed is gaat Nicolien jou pb-en!Oorspronkelijk Geplaatst door saar
Ik wacht totdat je data weet. ik heb namelijk nog geen idee wanneer ik vakantie kan nemen.
Ik denk dat mijn voorkeur de freestyle zou zijn. Maar mini-fast track klinkt ook goed.
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Ik kom zeer waarschijnlijk ook!
Het lijkt me echt zo tof!
Ik wil dan graag de fast track, maar dan voor max. 5 dagen.
Evelien, gezien best veel mensen hier op het forum kinderen hebben...zou het niet leuk zijn om ook een keer een NH KINDERkamp te organiseren waarin ze leren over communiceren met paarden en het doen van grondwerk? Misschien wel leuk voor kinderen zoals Lisa (penny van Ilian), Geri, Romy (van mij) etc.? Of een gedeeld kamp dat ouders / begeleiders samen met hun pennykind kunnen komen (dan heb jij ook de verantwoordelijkheid niet over zoveel ukkies). Het is maar een idee hoor. Misschien heb je er iets aan en kun je er iets mee. Verbeter de wereld voor de paarden: begin bij de kinderen .
Freestyle Focus lijkt me heel leuk om te doen, maar ik kan nog helemaal niet voorspellen wat mijn geld dit jaar allemaal gaat doen met Frankrijk en een nieuw zadel in het vooruitzicht. Ik kijk tegen die tijd wel of er misschien een plekje vrij is als ik wat meer zekerheid heb
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Da's een heel leuk idee, Heidi(hier werd vorig jaar in Duitsland ook al om gevraagd), maar eerlijk gezegd voel ik niet zoveel voor een hele week les aan kinderenOorspronkelijk Geplaatst door HeidiRickDennis
Bladwijzers