Je kunt ook een paar dagen doen. Ik denk dat kinderen ook wel meer dan genoeg hebben aan 2 of 3 dagen.
Je kunt ook een paar dagen doen. Ik denk dat kinderen ook wel meer dan genoeg hebben aan 2 of 3 dagen.
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
ik sla dit jaar maar over met zo'n kleintje neit echt handig!
maar ik kan het iedereen aanraden om te gaan! vorig jaar heb ik echt een super tijd gehad op het buitenrijkamp!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Oehhh, ik wil wel graag op fastrackkamp! Gaaf plan, Evi!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Ja! Hasse en ik willen ons in dat geval alvast inschrijven voor het peuterkamp!Oorspronkelijk Geplaatst door HeidiRickDennis
Started!
Kun je je hier al soort voorlopig inschrijven?
Als in: maakt dat uit?
Suus en ik willen graag bij jou op fasttrack (tentje, paddockje, helemaal tof)
Hoeveel deelnemers maximaal?
May the horse be with you!
Fasttrack lijkt me errug leuk. Ik heb alleen géén idee hoe ik dat moet gaan regelen...
Naja, ik heb alvast mn lichtje laten schijnen hier. Eveline weet ervan, nu Jan nog
Misschien is het fasttrack peuterkamp iets voor ons.Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Started!
hm, lijkt mij eerlijk gezegd niet zo... Rebekka is dan 2, wat moet die met paardenles?
Niets.Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Die speelt dan met Hasse terwijl jij les hebt.
Started!
Penny kamp met rode wijn is natuurlijk op mijn lijf geschreven
Vervoer naar Enschede gaat wel erg in de papieren lopen... Iemand uit mijn regio die een taxi zou willen delen?
jaa kamp... maar welke zal ik eens kiezen
Zou 2011 dan eindelijk het jaar zijn waarin het me lukken gaat om een kamp mee te maken?
Ik droom alvast over Freestyle (oh hellup) en Fasttrack
Peuter en babykamp incl. een oppas?Oorspronkelijk Geplaatst door mitzel
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Die fasttrack lijkt me echt zoooooo leerzaam! Te vroeg voor ons, hoop dat er volgend jaar weer een komt!
Mag je wel een dagje (of paar uurtjes) komen kijken/helpen etc.?
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Bladwijzers