Voor een starterskamp heb ik ook wel interesse, en anders idd voor de penny-week . Wij zijn nog niet toe aan level 2 voorlopig
Voor een starterskamp heb ik ook wel interesse, en anders idd voor de penny-week . Wij zijn nog niet toe aan level 2 voorlopig
Een mini fast track lijkt me geweldig, maar ik heb al in juni een cursus geboekt. .. Of ik nog een keer een week van huis mag???? Misschien in de herfst en anders volgend jaar?
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Wat heb je leuke thema's bedacht! De Mini-FastTrack en het Libertykamp lijken mij erg leuk.
Alleen Donja is zo stressgevoellig, ik wil haar niet nog een 'verhuizing' aan doen. Ben je eventueel ook bereid om bijvoorbeeld een extra Liberty kamp bij ons op stal te geven, Eveline?
Ik geef mij vast op voor allemaal en het ouwe velletjes kamp.... ik overleg later wel met Dean .
www.niettevermijden.com
en het ouwe velletjes kamp
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
daar hebben we wel op gerekent dat je weer gezellig meegaat dit keer blijven ook ik en margriet overnachten, dus ook voor ons dit keer een echt penny kampOorspronkelijk Geplaatst door ali
Dat freestyle focus klinkt wel echt supertof... maar ik heb al twee vakanties gepland dus ik moet even gaan rekenen eerst :P..
note to self: change the mind, the body will follow.
Ja Jasmijn, Leuk he? Hard sparen, hard werken?
Freestyle is iets wat Lazir en ik echt nódig moeten gaan ontwikkelen want dat loopt achter op schema.
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Goed plan, ik wil ooooook Liberty-kamp heeft mijn voorkeur en als het dan ook nog eens bij ons op stal gehouden zou kunnen worden....Oorspronkelijk Geplaatst door Nicolien
Sta jij bij Nicolien op stal?
Da's wel een plan hoor, dat ik de 3-daagse bij jullie op locatie kom geven Is er dan ook de mogelijkheid voor mensen van buitenaf om mee te doen en de paarden 3 dagen daar te stallen?
Ja, Nicolien is vorige maand bij ons komen te staan Ik denk dat er wel een mogelijkheid is voor mensen van buitenaf, ik zal eens overleggen met de staleigenaresse, zou leuk zijn als er een kamp bij ons gehouden zou kunnen worden!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Ik zou ook wel heel graag mee doen maar ze is nog niet ingereden en ik heb veel te weinig ervaring, dus als het volgend jaar weer is ben ik zeker van de partij!!
Veel plezier voor diegene die wel gaan!!
Ik denk dat ik dit jaar ook kom Eef!
Ik heb net thuis overlegd en van de eigenaar mag ik Luus meenemen, dus dat is geregeld.
Nu alleen nog even kijken welk kamp voor ons geschikt is.
De Fast track spreekt me het meest aan. We zijn alleen geen level 3, dus dat is misschien niet handig. Ook is 7 dagen te veel voor mijn beursje...
De liberty valt af, daar is Luus te onzeker voor.
De freestyle lijkt me leuk, maar niet voor nu.
Het penny-pony kamp lijkt me opzich gezellie, maar ik ben liever heel fanatiek met nh'en.
Eef, wat denk jij wat het beste bij ons past?
O ja, ze kan nu opzich goed in de trailer, maar stel dat ze na de rit naar het kamp weer meer moeite heeft, kunnen we dat dan ook op het kamp weer fixen? Ik denk dat haar eigenaar het wel leuk vind als ze weer terug komt...
@Liek: ik PB je even
Het lijkt me super leuk om een kamp mee te komen doen!
Aangezien ik de laatste jaren zo verschrikkelijk veel op de grond gewerkt heb, lijkt mij het freestyle kamp een erg leuk plan! Denk dat ik deze zomer nog best een hoop te leren heb, mooie uitdaging.
Mijn voorkeur is de late zomer, ergens in Augustus, of juist vroeg, begin juli.
Bladwijzers