Dankjewel allebei voor het sociale netwerk dat hier elke dag wordt gecreerd!
Dankjewel allebei voor het sociale netwerk dat hier elke dag wordt gecreerd!
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Dank! Ik miste gisteravond al wat en vanmorgen ook, dacht eerst dat het aan ipod lag..
Eigenlijk nog maar zo kort lid, maar miste het nu al!
Hoe kan ik je vertellen wat onzegbaar is? Ik vertrouw erop dat je het voelt..
Het was volgens mij voor de eerste keer dat ik dit niet gemerkt heb.
Gelukkig voor de verslaafden werkt alles weer, ik weet nog hoe het voelde.
Ik voelde me zowaar een heuse verslaafde Riep gelijk "waaaaaaaaaaaaaaaa internet ligt eruit, Erik fix het eens" waarop Erik heel lief een aantal maal achter elkaar bleef herhalen: het internet doet het gewoon, je computer zal wel stuk zijn. Ik weer "neeheeee ik heb geen internet want ik kan het forum niet op". Komt ie met de droge opmerking: "dan ligt het forum eruit" Dat was schrikken! Maar wel heel goed voor mij want ik lag zowaar wat vroeger op bed Maar onwijs blij dat het allemaal weer in orde is! Dank aan hen die dit mogelijk maken want dankzij hen kan ik weer gewoon gerust verder verslaafd zijn
Nu maar hopen dat er geen babyboom komt over 9 maanden .
www.niettevermijden.com
Hoi,
Ik heb nog even een vraagje: ik kan mijn eigen verslagen en foto's niet meer zien in mijn dagboek vanaf 31 januari.
Volgens mij kon iemand anders die wél zien...
Ben ik de enige of hebben meer mensen dit?
note to self: change the mind, the body will follow.
Ik zie wel jouw verslagen na 31 jan
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Dat is fijn, maar ik zelf niet... Kan dat nog worden veranderd?
note to self: change the mind, the body will follow.
Er is helaas door de servercrash een klein deel van de posts van 31 januari verdwenen. Deze gaan helaas ook niet meer terugkomen. De servercrash is in 2 stappen gegaan. Eerst is er data overgezet naar een nieuwe server. De verwijzing zodat het forum daar uit zou komen is later gebeurt. Hierdoor stonden nieuwe posts op de oude server. Zodra de verwijzing omgezet was, zijn posts op de nieuwe server gekomen.Oorspronkelijk Geplaatst door jasminum
Toen crashte het zaakje en bleek dus dat de afgelopen twee weken nog op de oude server stond. We hebben ervoor gekozen om de posts van die twee weken terug te halen en dan helaas een paar posts te verliezen van die halve dag voor de crash. Het kan dus zijn dat jouw post daar ook bij hoort. Die gaan we helaas niet terug vinden.
Als het goed is kan je trouwens wel posts zien van na 31 januari, alleen niet van (een deel) van 31 januari zelf...
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Bladwijzers