Resultaten 1 tot 15 van de 15

Topic: Forum BBQ

  1. #1

    Forum BBQ

    Het was supergezellig bij Eveline! Ik vond het erg leuk om eindelijk gezichten en mensen te zien bij de berichtjes en om (een aantal van julie) te ontmoeten. Alles was prima in orde: lekker eten, we zaten droog, beamer, super! Hulde ook aan de Noord Hollanders en de "Belgjes" die toch best een eind hebben moeten rijden, maar er wel waren!

    Nog bedankt allemaal voor het kijken naar de Lodashvideo en jullie input hierover! Heb ik zeer gewaardeerd! Ook de Savvy club dvd's waren interessant, al was er dan meestal geen geluid bij. Ach, daar leer je weer iets anders van he?

    Zeker voor herhaling vatbaar, misschien een keer in Midden Nederland (Wekerom ofzo?)

    Eveline: bedankt voor de goede organisatie en de bijzonder geslaagde avond!

    May the horse be with you!

  2. #2
    Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Maarsbergen
    Berichten
    3.534

    Re: Forum BBQ

    Het was inderdaad erg gezellig Ondanks het druilerige weer vermaakte iedereen zich prima volgens mij, leuk om mensen weer eens te zien en ook om onbekende gezichten te meeten!
    Zeker voor herhaling vatbaar, bedankt Eef!

  3. #3
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Forum BBQ

    Bedankt voor jullie komst!
    Echt gaaf dat er zoveel mensen waren, het was een super geslaagde avond.

    Strak met de playday in Ruinen moeten we dit zeker weer doen!

    hier vast 2 fotootjes: van de mannen die de bbq perfect onder controle hadden en een overzichtje van de hele groep.

    Het eten was naar mijn idee perfect uitgemikt: enkel doordat er 3 mensen afgezegd hadden, was er de volgende dag net genoeg over om nog wat na te genieten, maar volgens mij heeft iedereen genoeg kunnen eten. Het smaakte echt prima! Complimenten nog aan de bbq-masters
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  4. #4
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: Forum BBQ

    Ik vond het ook een heel gezellige avond! Het eten was erg lekker en goed verzorgd, ik had iig mijn buikje rond
    Leuk ook om nog wat meer mensen te ontmoeten, dat is echt motiverend. Zeker omdat veel mensen toch al redelijk ver zijn met Parelli, hun verhalen moedigden mij weer aan om de dag erna flink aan het oefenen te gaan
    Ook Anne (vriendin die mee was) is nu erg aan het twijfelen of ze een L1 pakket zal kopen....
    Waar was Shafai eigenlijk? Die zou er ook zijn toch?

    Bedankt voor de leuke avond Eveline!
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  5. #5
    Actief Forumlid sarleen's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Locatie
    Oedelem(B)
    Berichten
    303

    Re: Forum BBQ

    Hoi,

    Nog even een reactie van een belgje . Ik vond de BBQ reuze meevallen. Nu kan ik eindelijk gezichten plakken op sommige forumleden. Hopelijk kunnen we dat nog eens opnieuw doen. Misschien eens in Belgie voor de verandering. Want ik was maar om 3 uur thuis .


    xxx
    Stefanie
    Mvg Stefanie


    Paarden geven ons de vleugels die ons ontbreken.

  6. #6
    Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Locatie
    Schierensee
    Berichten
    4.356
    Dagboek Berichten
    6

    Re: Forum BBQ

    wat sta ik weer charmant op de foto??!!!! maar ik vond het wel heel gezellig!!!
    En ja dit moeten we ook nog maar een keer in belgie doen maar dan een weekje?? Ik lag namelijk ook pas om half 4 in bed.....
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill


  7. #7
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    Re: Forum BBQ

    het was inderdaad supper gezellig, de meeste mensen zagen er totaal anders uit dan ik altijd dacht. heel comiek trouwens, je plakt toch altijd al een gezicht bij een forum naam, als je die persoon dan echt ziet blijkt hij/zij er totaal anders uit te zien.
    bedankt voor de goede organisatie eveline en het eten was heel erg lekker.

  8. #8
    Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Locatie
    Nevele, België
    Leeftijd
    35
    Berichten
    2.329

    Re: Forum BBQ

    Goh zo super om al die leuke reacties te horen, maar tegelijkertijd ben ik droevig omdat ik niet mee kon... . Nu ja, ik heb zaterdagavond toch wel een avondwandeling gedaan, dus dat was ook leuk (terwijl ik aan jullie zat te denken op mijn peerd...).

    En ja, zo een keertje in België doen zie ik zeker zitten!!!

  9. #9
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: Forum BBQ

    Ik vind het nog steeds balen dat ik enit kon komen, maar hopelijk kan het nog eens in midden-nederland worden georganiseerd.

  10. #10
    Actief Forumlid Nicolien's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    1.108

    Re: Forum BBQ

    Nu ik de leuke reacties allemaal zo hoor, vind ik het nog steeds erg jammer dat ik niet kon. Maar goed misschien een volgende BBQ wel he

  11. #11
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: Forum BBQ

    Hihihi, nog even en iedereen organiseert een bbq!!! Als het net zo lekker en gezellig wordt als afgelopen keer dan vind ik dat ook heus niet erg
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  12. #12

    Re: Forum BBQ

    Jaah het was zeker heel gezellig en (voor mij ook) heel leerzaam!
    Jammer dat ik de meeste mensen niet kende omdat ik het forum niet kon openen... Maar..nu is het wel extra leuk dat ik de gezichten al ken bij de berichten.

    Zoals Evenaar al zegt, ik zit idd te twijfelen over een L1 pakket. Ik ben echt heel enthousiast geraakt! Afegelopen 3 dagen ben ik op Breda Hippique wezen flyeren en heb Eddy geregeld aan het werk gezien!! Erg leuk stukje had hij in elkaar gezet!
    Hopelijk heeft het weer velen laten zien hoe je ook met je paard om kunt gaan!!

  13. #13
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: Forum BBQ

    Hey heb je Petra gezien met haar paardje?? En en en en ????? jammer dat ik zlef niet kon komen kijken, ben heel benieuwd. Maar gelukkig komen ze ook naar het tournament
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  14. #14

    Re: Forum BBQ

    Jaah ik heb Petra gezien! Helaas maar even want ik heb steeds maar moeten flyeren...
    Wat heeft ze een prachtig paardje zeg! Zag er erg goed uit!

  15. #15
    Actief Forumlid Mister T's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    337

    Re: Forum BBQ

    het valt me nu net op met het bekijken van de foto's hoeveel dames er een paarden..staart in hun haar hebben....
    "We can not solve the problems that we have created with the same thinking that created them."

    Albert Einstein

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •