http://<iframe class="restrain" titl...="0"></iframe>
level 3 ++ behaald. Voornamelijk mijn galopwissels verbeteren kreeg ik als opmerking en dan > level4!!
Zoals jullie begrijpen ben ik zeer blij!
Iedereen succes met het doen van audities!
http://<iframe class="restrain" titl...="0"></iframe>
level 3 ++ behaald. Voornamelijk mijn galopwissels verbeteren kreeg ik als opmerking en dan > level4!!
Zoals jullie begrijpen ben ik zeer blij!
Iedereen succes met het doen van audities!
Cool! Gefeliciteerd!! Dat is een hele mooie score
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Wat gaaf! gefeliciteerd.
Vind het tof om dit te lezen, want ik had jouw filmpje ooit al eens gekeken ergens?! waar weet ik niet meer, maar toen was ik iig al onder de indruk
Groet uit Arnhem
Leven is het meervoud van lef.
Gefeliciteerd! Heerlijk filmpje!
Heel mooi filmpje! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! mooi filmpje
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Bedankt allemaal!
hebben jullie al audities gedaan? of zijn jullie ermee bezig?
ik hoor graag!
succes en vooral veel plezier!
Dat is stoer! Goed zeg, gefeliciteerd!
(Ben na liberty L3 gestopt met auditeren)
May the horse be with you!
Aaah, dat is toch zonde? mag ik vragen waarom?Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Wel gaaf dat jullie al zo ver zijn, ik ben geen savvy lid dus kan ook geen auditie doen.
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Gefeliciteerd, wat een fijn rustig filmpje.
Ik heb mijn L3 audities in 2009 ingestuurd. Sindsdien staan we even stil vanwege twee kleine kindjes en geen tijd
Gaaf hoor!
Wat een mooi paard!
Wat een leuk filmpje! Ik herinner me jullie nog van de clinic van David in 2010. Super leuk paard heb je.
Ik heb na de clinic mijn level 3 gehaald (alle onderdelen level 3+). Van de zomer nog eens auditie doen, maar we kunnen nog geen wissels, dus level 4 zit er voorlopig nog niet in.
EquusPondus Hippische sportoefentherapie: Houding van Ruiter en Paard
Balance Coach, lessen, workshops, lezingen
Wat leuk! bedankt en wat goed zeg alles level 3+!
Super!
ik moet alleen mijn liberty nog opnieuw filmen. krijg het niet van mijn oude computer af.. vandaar dat ik opnieuw mijn online en freestyle heb gefilmd het afgelopen jaar. Ben alleen niet meer aan mijn liberty toe gekomen. Ik had ook voor mijn online level 3++, dus gaat goed...
Op naar het mooie weer, iedereen de bak uitsturen hahah en ergens een trailer lenen en dan kan ik dat ook filmen.
Ga je dit jaar weer naar David? of ga je nog naar andere instructeurs?
groetjes
Ik zou wel willen, maar ik denk dat het er financieel niet inzit om met paard en al te komen. Maar ik denk er wel over om een dagje te komen kijken. Is misschien maar beter ook, want dan hebben jullie niet zo'n last van mijn gekke knol Thuis gaat alles goed, maar op vreemd terein en met veel stimulans dan gaat het niet zo en dat is eigenlijk zonde van de cursus, voor mij en anderen ook. Dus dat moeten we thuis eens goed simuleren ofzo voordat we nog iets dergelijks doen. Of gewoon een week eerder gaan om te wennen
EquusPondus Hippische sportoefentherapie: Houding van Ruiter en Paard
Balance Coach, lessen, workshops, lezingen
gaaf zeg. level 3++. Knap!
Ik heb tot nu toe level 2 (oude stijl), level 3 liberty en online. Zit al een half jaar tegen freestyle op te hikken...
Bladwijzers