@Mariel: Je hoeft gelukkig vast niet lang te wachten/sparen .. ze zijn niet zo duur
@Mariel: Je hoeft gelukkig vast niet lang te wachten/sparen .. ze zijn niet zo duur
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
18 euro maar!
Echt een koopje hoor!
na wat internetonderzoek is ook gebleken dat MZM Geestig de goedkoopste is
Andere webshops zitten allemaal boven de €20,-
(MZM Geestig rekent alleen wel 8,50 verzendkosten.. ze passen namelijk niet door de brievenbus.. )
Ik vind erg lichte beugels niet fijn.
Bij het afstijgen bleef ik er twee keer in hangen, omdat de beste dingen niet door hun gewist naar beneden glijden. Misschien was het een onhandige actie van mij, of had ik gewoon te weinig ervaring... Feit was wel dat ik tot tweemaal toe bijna onder mijn paard lag met mijn been nog in de lucht.
Started!
Heb er bijna een beeld bij.Oorspronkelijk Geplaatst door mitzel
Maar om deze zelfde reden heb ik liever zwardere beugels . IK heb bij zadel van sophie wel licht gewicht beugels.
En bij mijne heb ik ook nog is bijna geen grip.
Bij zadel van nicky heb ik HH beugels mat gekleurd ipv glimmend zilver had liever zwart maarja je kunt niet alles willen
Bea.. dat lijkt me ook niet fijn nee.. maar eh.. zijn je beugels dan niet gewoon te smal voor de schoenen waar je mee rijdt?
Nee, dat waren ze zeker niet volgens mij.Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Started!
8,50? Een pakketje verzenden kost toch maar 6,75?Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Klopt, maar het kost ook geld om een pakketje in te pakken en weg te brengen Je mag ze ook op komen halen hoor naar ik heb het vermoeden dat je dan duurder uit bent
Heerlijke stijgbeugels ik heb mijn paar al een jaar of drie en blijven echt prima.
lekker breed voor je voeten zonder lomp te worden en het kleine beetje vering is net lekker.
Ik kan dus bevestigen dat ze ook gewoon erg degelijk zijn ondanks de prijs en het feit dat ze van kunstof zijn.
Daar heb je natuurlijk ook gelijk in!Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
En ik vergat nog wat.. naast inpakken en wegbrengen komt er ook nog bij dat ik over die 8,50 nog 19% BTW af moet dragen (8,50 is een bruto bedrag dus), terwijl de 6,75 van de TNT BTW-loos, dus netto is...
You've made your point
deze beugels ga ik in me achterhoofd houden en bespreken met mijn ergo. Misschien dat dit mijn enkels beetje kan ontzien.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Bladwijzers