Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 20

Topic: oude level 1 en 2 en dan...

  1. #1

    oude level 1 en 2 en dan...

    Ik heb het oude level 1 en 2 pakket (rood/blauw), wat is een goed vervolg hierop? Hebben jullie tips?

    Groetjes Marjan

  2. #2

    Re:oude level 1 en 2 en dan...

    HIER kun je alles vinden dat is uitgebracht.
    Altijd plezier met mijn lieve Lazir!

  3. #3

    Re:oude level 1 en 2 en dan...

    Zelf heb ik na het oude level 1 en level 2, Liberty en Horsebehaviour gekocht.
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

  4. #4
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re:oude level 1 en 2 en dan...

    Die serie was ook mijn gedachte. Liberty en Horse Behaviour is echt een fijne opvolging.
    Wat mogelijk ook leuk is, is de pattern DVD's voor inspiratie.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  5. #5

    Re:oude level 1 en 2 en dan...

    Of het nog oudere level 3, in zo'n bruine plastic doos zat dat. Het sluit misschien niet helemaal aan, ik ken alleen het rode level 1 en verder de oudere level 1 en 2, de blauwe level 2 ken ik dus niet.
    Kritiek op de goeroe is niet gewenst......

  6. #6
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re:oude level 1 en 2 en dan...

    Ik zou ook voor liberty and horsebehaviour gaan.

    Ik heb zelf ook het oude level 1 en 2 gekeken. En nu ik Liberty and horsebehaviour kijk heb ik echt bij bijna elk filmpje een soort eye opener van 'oooohjaaa' en 'dat ik daar nooit aan gedacht heb!'

  7. #7

    Re:oude level 1 en 2 en dan...

    Ik vond de L&HB video's een beetje tráág, ze doen wel heel lang over het uitleggen van bepaalde dingen. Dan halen ze er van alles en nog wat bij met 100 zijsporen en dan pas komen ze weer op de rode draad uit.
    Kritiek op de goeroe is niet gewenst......

  8. #8
    Forum Meubilair Tinky's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Delft
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.656
    Dagboek Berichten
    1

    Re:oude level 1 en 2 en dan...

    Amerikanen hè :P Het is ondertussen mijn ervaring dat het went (Moet ook veel te veel studie boeken uit Amerika door... )

  9. #9
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re:oude level 1 en 2 en dan...

    Ik heb nog het meest aan de savvyclub dvd's volgens mij... En aan het volgen van lessen.
    Het huidige level 3 is ongeveer gelijk aan het level 2 van 1999 (plastic map), en min of meer aan het blauwe level 2 pakket. Het grote verschil met NU ligt hem niet zozeer in de oefeningen, maar in het omgaan met de horsenality van je paard, je strategiën, je patterns. Het patternpakket kán daarvoor handig zijn, maar veel informatie hiervan is wel via google te vinden (patterns maps ed).
    Strategiën leer je toch vooral tijdens cursussen en lessen is mijn ervaring.

  10. #10
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re:oude level 1 en 2 en dan...

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Arabesk
    Ik vond de L&HB video's een beetje tráág, ze doen wel heel lang over het uitleggen van bepaalde dingen. Dan halen ze er van alles en nog wat bij met 100 zijsporen en dan pas komen ze weer op de rode draad uit.
    Ja dat ervaar ik ook maar dat past zo erg bij mijn eigen denkstijl dat ik het tot nu toe vanzelfsprekend heb gevonden dat ze dit doen

    Het is ook wel altijd zo met Parelli dat als je een probleem tegenkomt je dat het beste meteen kan fixen. Dat zie je in L&HB ook, neem nou het trailerlaadfilmpje dat 3 uur duurt

    Ik stoor me er zelf niet aan maar ik kan me nu wel indenken dat dit voor sommige mensen irritant kan zijn.

  11. #11

    Re:oude level 1 en 2 en dan...

    Ik vind het juist een heerlijk en zeer leerzaam pakket. Juist ook omdat het zo ontzettend niet direct line is. Dat ben ik van mezelf al veel te veel. Met dit pakket leer je inderdaad heel goed problemen op te lossen die op dat moment opduiken, voordat je doorgaat met je eigenlijke plan. En dat trailerlaadfilmpje vind ik heel spannend, hoe lang het ook duurt.
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

  12. #12
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re:oude level 1 en 2 en dan...

    Ik ben er nu half doorheen(lukte mij toch niet helemaal in 1 keer)

  13. #13

    Re:oude level 1 en 2 en dan...

    Als Pat praat gaat het nog wel, maar Linda vind ik soms slaapverwekkend als ze lesgeeft voor een bord of op een andere plek zonder paard erbij. Gelukkig hebben ze die andere dame (ff d'r naam kwijt) uit het rode leven, geskipt, die was echt slaapverwekkend
    Kritiek op de goeroe is niet gewenst......

  14. #14

    Re:oude level 1 en 2 en dan...

    Stephanie Burns. Ja, daar zijn de meningen nogal over verdeeld. Zij is inderdaad uit beeld verdwenen nu.
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

  15. #15

    Re:oude level 1 en 2 en dan...

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
    Ik ben er nu half doorheen(lukte mij toch niet helemaal in 1 keer)
    Het lukt mij ook nooit in een keer, maar dat is omdat ik nooit 3 uur de tijd heb om een dvd te kijken.
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •