Ik zal eens kijken of de dames hier een dagje zonder mij kunnen die dag .
Aangezien de TREC op ZONDAG blijkt te zijn, heb ik bij deze de Playday verplaatst naar ZATERDAG 16 april.
Sorry, Roos, dat dit nu op jouw schooldag valt.
@Marlous: taart vast op vrijdag bakken? )
Ik wil mij hier ook even bij aanmelden
Vind ik wel keertje weer leuk, vervoer is er ook wel dus mag van mij ook elders.
Fijn dat het verzet is (hoewel heel sneu voor Roos...kun je niet een keertje spijbelen? :lol. Mariel, zal ik kijken wat de paardentaxi kost dan kunnen we er samen heen (ze heeft een tweepaardstrailer). Ik rij er dan wel in mijn eigen auto achteraan (altijd handig nl. voor alle spullen. Laat maar weten dan ga ik het vragen.
Nu het naar zaterdag is verplaatst meld ik me ook even aan
Samen met Shanna en Henkie. Henkie de hele dag alleen thuis is ook sielug (bb)
Mag ik me met voorbehoud aanmelden?
Zo ja dan graag.
May the horse be with you!
Zaterdag od zondag maakt ons niet uit wij zijn er gewoon. Tot nu toe heb ik geen oppas kunnen regelen voor Megan dus ik kom alleen met..... (wat een keuzes)...... ik denk Odetje en misschien Sieppie voor Henkie .
www.niettevermijden.com
Jaaa, Henkie! Kan hij eindelijk eens met Sieb spelen
@Margriet: zullen we het nu bij mij houden?
Als je vervoer nodig hebt, wil ik wel een paardje (of 2, of 3) ophalen (sieb achterin de bus, hahaha)
Lief dat je vervoer aanbied en als de auto het dan nog niet doet maak ik er zeker gebruik van. Sieb mee staat vast. Zal hem goed doen denk ik. Dan heb ik nog even de tijd om na te denken wie ik naast Sieb meeneem.
Bij jou is helemaal goed dan zorg ik voor een duits tintje met torte.
www.niettevermijden.com
Gezellig
Ik ben er bij
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Ik heb even een lijstje gemaakt, klopt dit?
Met paard:
Eveline
Marjo
Sandra (2 paarden)
Evelien
Heidi
Margriet (2 paarden)
Zonder paard:
Martine
Ronja (?)
Illian (?)
Karianne (?)
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
gezellig wat een hoop mensen
Is er ook nog een optie plan bij slecht weer
Ahhh jammer dat het verzet is de 16e heb ik een endurancewedstrijd.
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Met paard:
Eveline
Marjo
Sandra (2 paarden)
Evelien
Heidi
Margriet (2 paarden)
Zonder paard:
Martine
Ronja (?)
Illian (?)
Karianne (?)
Linda (?)
Jaaa leuk ik meld mij ook gewoon aan (onder voorbehoud). En ik visualiseer gewoon dat ik dan oppas kan regelen en geen bergen met huiswerk heb. Wie gaat er met mij mee vanuit omgeving Boskoop/route Boskoop-Enschede?
In april is het toch altijd mooi weerOorspronkelijk Geplaatst door Marjo & Sophie
Bij slecht weer gaat het feestje niet door. We hebben geen binnen-locatie en voor een middagje bijkletsen is het wel ver rijden voor een aantal.
Met paard:
Eveline
Marjo
Sandra (2 paarden)
Evelien
Heidi
Margriet (2 paarden)
Zonder paard:
Martine
Ronja (?)
Karianne (?)
Linda (?)
Je mag onder voorbehoud (?) blijven staan tot 3 dagen van tevoren. Dan ga ik inkopen doen en wil ik graag definitief weten hoeveel er komen. Bijdrage met/zonder paard is € 5 voor lunch en drinken/snacks (en bedankje voor de boer).
Mensen die Deutsche Leckerlies (bb) meebrengen, zijn vrijgesteld van deze financiële bijdrage
Bladwijzers