Resultaten 1 tot 9 van de 9

Topic: indiaanse horsemanship

  1. #1
    kiaraaa
    Guest

    indiaanse horsemanship

    Ik liep laatst in de hyporama en zag daar een boek liggen over indiaanse horsemanship. Kent iemand dit boek of heeft iemand ervaing ermee. Ik heb te weinig geld dus kan het boek niet kopen. Vind het wel interensant dat er toch verschillende methodes enz zijn.
    Wie weet iets van indiaanse horsemanship?

  2. #2

    Re:indiaanse horsemanship

    boek van gawani pony boy toevallig ?. heb het zelf niet gelezen maar het schijnt niet echt een aanrader te zijn. Laatste wat ik van hem hoorde was dat ie 2 cheap motels runde en er weinig indiaans aan hem was wat betreft filosofie
    www.niekelings.nl horsemanship op maat

  3. #3
    kiaraaa
    Guest

    Re:indiaanse horsemanship

    oo dat klinkt nie zo goed. ik weet niet meer van wie het was. er stond volgens mij een paint op de voorkant van hetboek.

  4. #4

    Re:indiaanse horsemanship

    Mijn zusje had dat boek laatst van iemand geleend, toen heb ik er even doorheen gebladerd. Er stonden hele mooie foto's in! Maar ik heb het niet gelezen, dus meer kan ik er niet over vertellen.

  5. #5
    kiaraaa
    Guest

    Re:indiaanse horsemanship

    ik was gister weer in die winkel. en ik zag het nog staan dus ik keek erin maar het was niet zo interesant geloof ik. Dus ik heb nu een boek: ruiter tussen twee werelden.

  6. #6
    Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.732

    Re:indiaanse horsemanship

    Ik vond het wel een interessant boek. Hij heeft een ander soort benadering. Voor mijzelf heb ik het omschreven als " werken vanuit intentie". Ik denk dat het een lange leerweg is, maar dat de paard en ruiter heel sterk op elkaar afgestemd zijn.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

  7. #7
    Actief Forumlid kelz's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2007
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    32
    Berichten
    117

    Re:indiaanse horsemanship

    Heb vorige jaar geloof ik Gawani pony boy met een demonstratie gezien,was toen wel erg mooi..
    Vond het wel beetje apart figuur verder,maar over zijn boek(ken) heb ik geen idee..
    En over iedere "bekende" zijn natuurlijk wel negative roddels gaande,maarja wat moet je tegenwoordig nog geloven ?

  8. #8

    Re:indiaanse horsemanship

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door kelz
    maarja wat moet je tegenwoordig nog geloven ?
    Je paard en jezelf

    Hij was bij de NH dag in Arnhem geweest, welk jaar weet ik niet meer
    Ik heb hem toen bezig gezien, wat ik er precies van moet vinden weet ik niet, 1 x iemand gezien hebben wil nog niet zeggen dat ik direct daar
    een goede gefunderde mening over kan geven of hij wel of niet goed is.
    De basis klonk aannemelijk en paardvriendelijk meer kan ik niet zeggen.
    Het boek moet ik nog lezen...

  9. #9
    Actief Forumlid kelz's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2007
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    32
    Berichten
    117

    Re:indiaanse horsemanship

    Ja klopt was inderdaad in Arnhem denk ik dan
    Heb je inderdaad gelijk in dat je op 1 demonstratie natuurlijk niet kan zeggen dat je hem kent en hem echt goed vind of niet..
    Ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn "methode"

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •