Ik wil juist niet bemoeierig overkomen, maar ik voel me er onprettig bij. Ze zal misschien niet op mijn mening zitten te wachten , maar daarom wil ik ook gewoon vragen of ze erover uitleg kan geven dat ik het "misschien" snap. Mijn pony staat overigens niet daar. Maar goed ik heb ook het idee dat het misschien wel een kwestie is van ontwetendheid en dan zou ik blij zijn dat ze iig ookal zou er nis veranderen toch nadenkt waarom ze eigelijk al die dekens op moest.
Ik had trouwens nog even navraag gedaan of dat altijd zo was naar diegene die daar ook op stal staan en die hebben ze vorig jaar ongeveer 4 dagen zonder dekens zien staan... Ik kom er nog niet lang dus heb alleen de winter meegemaakt.
Als ik er niks mee te maken had zou ik het los kunnen laten maar ik ben diegene die de 4de deken op moet doen met 14 graden en dan voelt het voor mij als medeplichtig. En dan van die sigaretten vin dik ook een beetje een oneerlijke vergelijking aangezien een paard geen mening heeft en de situatie niet kan veranderen en de mens wel. Iemand die voor sigaretten kiest is daar eigen baas over.
Bladwijzers