ik weet er ook wel iemand voorOorspronkelijk Geplaatst door mitzel
ik weet er ook wel iemand voorOorspronkelijk Geplaatst door mitzel
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Nee ik wil zwart. Ben kieskeurig. :P die van jouw ziet er super super uit Karianne. Met mijn intensieve gebruik is dat biothaan wel handiger denkik zo
ook niet duur btw. Hoe ging dat met bestellen? Gewoon via ideal?
Ik kan echt geen woord duits
Ik ben benieuwd naar een foto.Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Started!
mooi ding Karianne
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
@Anouk: is een neopreen neusriem-hoesje niet wat voor Vitesse?
Ik weet nog dat ik ooit een leren neusriem voor om je touwhalster heb gemaakt omdat ik toen geen neopreen kon vinden, maar heb nu wel een paar velletjes van dat spul
tsjah. Het ringetje is gewoon een drukpunt!
Denk niet dat dat de oplossing wordt...
Ik zou dolgraag die Micklem eens proberen. Neo heeft maat cob, alleen met een stevige kaak. Wat zou die eventueel moeten kosten?
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Ik heb hem voor 139,95 gekocht, hij is slechts enkele keren gebruikt. Sommige onderdelen zijn nog nooit gebruik dus zeker 100 euro.
Ik ga nu zon biothaan hoofdstelletje bestellen Karianne. Ik stuur jou foto mee zodat ze snappen wat ik bedoel als dat mag. Ik kan kiezen uit 2 verschillende soorten zwart
Ik heb het ontdekt. Beta is mat, ik heb ze maar een mail gestuurd om te bestellen. Wil er ook graag bithangers bij en neopreen onderlegt als dat kan. Ben benieuwd. Hoelang duurde het voordat jij hem ad Karianne?
Volgens mij heb ik ook via de mail besteld toen.
Slim, foto erbij!
Mijn neusriem is NIET neopreen onderlegd, ik heb ook gewoon zo'n neopreen hoesje erom.
Ik geloof dat ik hem met 10 dagen had, zoiets...
May the horse be with you!
@ Sandra, heb je die van jou nog?? Wellicht is een vriendin van mij geinteresseerd.
ow jee, ik moet hem nog gaan zoeken meiden. Ik heb momenteel echt bar weinig tijd voor zulke dingen. maar ik meld me zodra ik hem heb.
Ik zou hem ook erg graag overnemen.Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Started!
Er zijn al een hele hoop manier aangedragen maar wil toch even laten weten.
Ik vlecht sidepulls van touw dit kan ook heel breed gevlochten worden. En maak deze ook met fleece onderlegd dit kan natuurlijk zo dik worden als je zou willen.
NNellekeVoor gevlochten paarden artikelen in alle kleuren!
Hoofdstellen, teugels, frontriemen en nog veel meer artikelen als honden halsbanden en tekeningen.
Een vriendin van mij maakt zelf leren bitloze hoofdstellen en ook touwhalsters. Erg mooi!
Je kunt het hoofdstel helemaal naar eigen smaak aanpassen, qua kleur en bijvoorbeeld vlechtwerk.
Je mag me PB-en mocht je interesse hebben.
Bladwijzers