Via Facebook kwam ik bij de podcast van David Lichman terecht. Ik hou er altijd erg van om podcasts te luisteren als ik onderweg ben. Ik heb vandaag de eerste drie afleveringen geluisterd en ik vind het erg interessant.
David Lichman is Parelli instructeur en in de podcasts beantwoordt hij vragen van studenten, hij bespreekt boeken die hij zelf aan het lezen is en hij interviewt andere instructeurs (ik zag een interview staan met Karen Rohlf). Ik denk dat de podcast vooral interessant is voor mensen die het 'waarom' achter alles willen weten. Het is vrij theoretisch en een beetje filosofisch. In de eerste aflevering gaat het bijvoorbeeld over assumtions vs anticipation en in een andere aflevering bespreekt hij het hoe en waarom van drie desensibiliseer-technieken. Ik vind het allemaal enorm interessant maar je moet er natuurlijk wel van houden.
Website: http://www.davidlichman.com/home.php
Verder zag ik op zijn website dat hij video-coaching geeft met 'waardebepaling achteraf'. Dat vind ik erg vooruitstrevend en heel tof dat hij dat doet Ik ben benieuwd of iemand dit wel eens gedaan heeft? Lijkt me best interessant om feedback van hem te krijgen.
Bladwijzers