oh, dat stukje met de trailer is echt onbetaalbaar!! Ik heb geen zinnig woord te zeggen over het niveau , maar ik heb genoten van het filmpje
oh, dat stukje met de trailer is echt onbetaalbaar!! Ik heb geen zinnig woord te zeggen over het niveau , maar ik heb genoten van het filmpje
Van achter kijk je de koe in z'n kont
Super filmpje Liesbet!
Ik zeg: Insturen
Je zult alleen pas bericht krijgen na 16 mei vanwege de volksverhuizing naar Colorado...
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Bedankt allemaal,
Anna jij geeft de doorslag...
Even een visa-kaart inpikken
"Dromen komen uit..."
Ik denk dat dit zeker wel level 3 is, mooie connectie hebben jullie . En hij heeft leuk een eigen mening
Ik had zelf 2 kleine bedenkingen: bij de figure8 blijf je constant iets vragen, terwijl het denk ik de bedoeling is dat hij zelf het patroon kent, zodat jij eigenlijk alleen maar voorwaarts en achterwaarts hoort te gaan/vragen. Een andere kleine bedenking die ik had is dat je hem veel beloont terwijl ik zelf het gevoel heb dat hij niet heel erg zijn best doet, voor mijn gevoel kan hij stukken beter en doet hij zo weinig mogelijk voor zoveel mogelijk, (maar dat is mijn gevoel maar hoor, jij kent hem het best)
Heerlijk filmpje. Krijg meteen zin om ook weer wat meer liberty te oefenen
Hoi Liesbet,
Ik vind het een hele mooie auditie, fijn speels paard heb je. Ik ben wel benieuwd hoe je uitslag was.
Ik heb net zelf ook m'n liberty level 3 op YouTube gezet, nu in spanning afwachten....
Let me be the first to congratulate you on passing your Level 3++ Liberty!!
Great job Liesbet. I really liked your squeeze games. Keep up the good work.
En ik die dacht dat mijn liberty toch niet zo goed was .
"Dromen komen uit..."
Wauw, gefeliciteerd Liesbet!!
Gefeliciteerd!
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
GEWELDIG!!!
Gefeliciteerd, ik vond het een geweldig filmpje!
Cool! Gewoon 3++ Steek die maar in je zak
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Super! Gefeliciteerd!!
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Wauw, dat is goed zeg! Gefeliciteerd!
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Bladwijzers