Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 18 van de 18

Topic: Ervaringen gezocht met (professioneel) internationaal paardenvervoer

  1. #16
    Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Locatie
    Nieuwdorp
    Berichten
    6.105
    Dagboek Berichten
    48

    Re:Ervaringen gezocht met (professioneel) internationaal paardenvervoer

    Fijne keus denk ik zo. Al mag je geloof ik bij ieder bedrijf wel rekening houden met een paard dat later af wordt geleverd. Wanneer gaat Ab onderweg?

  2. #17
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Re:Ervaringen gezocht met (professioneel) internationaal paardenvervoer

    Ja ik heb ondertussen wel begrepen dat de datum bij alle bedrijven nogal flexibel is. Maar dat heeft er natuurlijk mee te maken dat ze zo veel mogelijk paarden tegelijk willen vervoeren. Nou ja, dus nu heb ik die datum maar losgelaten en in ieder geval het bedrijf uitgekocht dat mij verder het beste gevoel geeft en de beste opties biedt. (Bij de andere bedrijven moest Ab eerst nog een nachtje bij hun overnachten en bij dit bedrijf halen ze 'm op en rijden dan meteen naar Duitsland, dat vind ik zelf prettiger)

    Wij gaan zelf volgend weekend verhuizen en met een beetje mazzel komt Ab meteen al de maandag daarna! Nog wel even duimen dat er die dag genoeg paarden zijn die die kant op moeten. Gelukkig is mijn stalhouder ook heel flexibel en mag Ab gewoon rustig daar wachten tot hij aan de beurt is om naar Duitsland te komen.

  3. #18
    Forum Meubilair jolies allures's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Frankrijk (Noord Dordogne)
    Leeftijd
    55
    Berichten
    3.133
    Dagboek Berichten
    14

    Re:Ervaringen gezocht met (professioneel) internationaal paardenvervoer

    Fijn dat je een goede oplossing hebt gevonden.
    Wij hebben onze paarden vanuit Noord-Duitsland door Potijk op laten halen. Ze hebben destijds het weekend (of één nacht, dat weet ik niet meer) bij Potijk in Nederland op stal doorgebracht en zijn toen via een stop in Parijs naar ons in de Dordogne gekomen. Ook één van de paarden die arthrose heeft, kwam geheel ontspannen van de vrachtwagen af. Wat ons betreft een prima ervaring!
    Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •