Waarom plan jij je vakantie precies tijdens de leuke activiteiten
Waarom plan jij je vakantie precies tijdens de leuke activiteiten
Bibi komt ook mee
Huur een bus,zet de 2-paardstrailer erachter en dan gaan ze samen mee!
www.bewusterpaardrijden.nl
voor een rechtgericht en blij paard
Als jullie ook wat met lange over de grond slepende lijnen doen (zie mijn vraag en aanbod toppic) proberen we de 19e even te komen kijken. We rijden waarschijnlijk de 18e naar Nederland voor en weekje. Moet ik alleen Freek nog even zo ver zien te krijgen...
Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!
Hihi, de deelnemers aan het kamp zijn allemaal wel bezig aan de 22ft, dus gegarandeerd slepende lijnen te zien
Wel die hele dure lijnen, toch?!
Evi, kun je het adres pb-en? Even zien of het te combineren is met de overige bezoekjes in die hoek van Nederland.
Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!
Wiggersbosweg 25 in Enschede (aan de A1, bij Oldenzaal)
haha ik werk meestal met de finesse lijn van Evi, maar ik wil voor de gelegenheid mijn (oh zo dure) parelli 22 ft wel over de grond laten slepen. Zal ik de modder van vorige week er aan laten zitten? Ik kan ook mijn parelli lasso doen, die is net een stukkie duurderOorspronkelijk Geplaatst door jolies allures
Zijn 'wij'van het eerste kamp maar met ons viertjes??
Niemand die ons groepje groter komt maken...
@Evi, zijn er nog dingen waar we aan moeten denken om mee te nemen....
Heb er zin!!
Volgens mij zijn wij inderdaad met zijn vieren, maarruh.... 't is wel kwaliteit wat er allemaal komt...
Be pleased, not satisfied.
En er komt misschien een dagje een bezoeker...... . Naar vriendje Neo kijken.
Leven is het meervoud van lef.
Als het goed is heeft Evi ergens een handig lijstje. Misschien heb ik hem ook nog wel ergens van vorig jaar.Oorspronkelijk Geplaatst door liene
Willen jullie in de eerste week ook bezoek ontvangen?
Ik werd gisteren gebeld of ik woensdag de 10e in Almelo een interview wil doen, dus dan ben ik redelijk in de buurt. Interview is van 13.00 tot uiterlijk 15.00 uur, dus de ochtend en/of het eind van de middag zou ik bij jullie op bezoek kunnen komen
met 5? Leuk. Nu nog droog weer.....
Heb zin, maar vind het nog steeds best eng.
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Bladwijzers