cranberries zijn er ook gedroogd volgens mij. Ik heb ze in een kruidenmix zitten. Ik had zo'n emmer gekocht ivm physillumzaadjes die er in zitten. En daar zitten ook gedroogde cranberries in, ze laten ze alleen wel vaak liggen omdat ze best wel hard zijn.
Als ik de kruidenmix meng met gekookt lijnzaad en even laat staan wordt het zachter en dan eten ze het makkelijker.
Voor zover ik weet, ben ook al driftig op zoek geweest binnen de Nederlandse grenzen zijn er geen suikervrije koekjes te krijgen.
En ben zelf een beetje aan het uitproberen gegaan met homemade koekjes bakken. Ben nog niet tot een ideaal product gekomen.
Ze eten het graag, maar het is zo droog dat het snel breekt. En een handje poeder geven is niet zo practisch
In de USA heb je ze wel, ben al wezen kijken of het haalbaar is om naar Nederland te halen, maar dan wordt het wel erg prijzig.
En heb je een hoge beloning nodig in je portomonaie ipv een beloning voor je paard :lol:
De grasbrok die werd genoemd is een van de beste opties tot nu toe. Tevens ook handige kwa grote en voersnelheid ivm het clickeren
Bladwijzers