Bij het gwk kan je nu een 'cash pasport ' aanschaffen . ik heb m ook, ideaal!
Bij het gwk kan je nu een 'cash pasport ' aanschaffen . ik heb m ook, ideaal!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Wauw
Ik zag vandaag pas dat ze alle taken opnieuw hebben gedaan. Je kan nu per savvy kijken naar de taken, alle levels kan je tegelijk zien en onder elke taak staat een filmpje hoe je het zou moeten uitvoeren en waar je meer info kan vinden over hoe die taak te bereiken. echt heel tof!! t'is allemaal nog niet af, alleen level 1 is pas gedaan.
Ook de site met e-learning is nu open, waar (volgens mij) uiteindelijk alle materialen op volgorde komen, met verwijzingen naar verschillende filmpjes en artikelen die je eventueel daarbij zouden kunnen helpen.
Eindelijk overzicht in al die informatie die er is!!
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
ik heb een creditcard bij de rabobank, gewoon bij mijn studentenrekening.
Erg handig
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Als je je bij Zekur verzekerd kan je wel een credit card krijgen. Als je Extra Zekur verzekerd kan je een Gratis ClimaCount Visa krijgen.Oorspronkelijk Geplaatst door Dyonne
Oh weet iemand trouwens wat in leven 1 online "I can offer my horse a Horseman's Handshake" betekend?
Sanne bedankt voor detip, ze hebben het nu ook al bij level 2 gedaan.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
wow, dat klinkt goed. Ik was PC alweer een beetje vergeten. Hopen dat ze level 4 ook gauw klaar hebben.
De savvyclub is hopeloos, al die back issues waarbij je totaal niet kunt vinden wat je zoekt
Zijn hier kosten aan verbonden? Klinkt wel goed.Oorspronkelijk Geplaatst door Ilian
Marit, o, ik zit bij een andere bank, dacht dat Creditcard alleen kon met vast inkomen.
Mijn studentenrekening raak ik kwijt. Ik ben nog wel student maar ontvang geen stufi.
Leonie, bedankt, al ben ik daar niet verzekerd en was dat ook niet van plan voor alleen een creditcard.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Nee dat bedacht ik ook nadat ik het poste!
Zou wel een maffe reden zijn om van zorgverzekering te switchen!
Mijn vriend heeft een andere bank en die krijgt er ook 1 bij zijn rekening, helemaal gratis.Oorspronkelijk Geplaatst door Dyonne
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ik ook, bij ABNOorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
A lot of people talk to horses, not many listen
Maar ik ben wel blij dat je het neergezet hebt. Moet nml voor september nieuwe verzekering, dus hard op zoek. Nu komt deze optie erbijOorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
Hij is wel zeer betaalbaar.
Viel me alleen tegen dat ik van best veel dingen nog een eigen bijdrage moet leveren. Onder andere tandartsbezoekjes die zelfs met de aanvulling niet helemaal vergoed worden.
Ik wil ook Parelli member worden, zoals dat tegenwoordig heet. Net helemaal vrolijk, dat gaan we doen! Wil ik inschrijven, creditcard Die heb ik niet, dus eerst daar maar eens achteraan of ik dat via de rabobank kan regelen.
Want zoals ik het allemaal hier lees is het erg vooruitgegaan, wil ik ook!
Hoe kan ik je vertellen wat onzegbaar is? Ik vertrouw erop dat je het voelt..
Hallo,
Ben afgelopen week proeflid. Geworden van Parelli Connect. Ik vind het echt een prachtig multimediaal programma. Toch ben ik nog wel aan het zoeken hoe ik het moet aanpakken. Ben ook lid van de Savvy club, maar volgens mij zitten daar ook veel dubbele dingen in.
Ik heb NH pas ' ontdekt' en begin dus helemaal bij het begin als ' groentje'.
Ik ben ook nieuw op dit forum, hoop wat mensen in zuid Limburg te vinden met wie ik soms eens overleggen kan.
Groet, Yvonne
Bladwijzers