Ik doe ook niks met het social media gedeelte. Ik zoek af en toe een filmpje op. En ben steeds van plan dat vaker te doen. Er staat veel info op, handig om te bekijken als je ergens mee bezig bent.
Ik doe ook niks met het social media gedeelte. Ik zoek af en toe een filmpje op. En ben steeds van plan dat vaker te doen. Er staat veel info op, handig om te bekijken als je ergens mee bezig bent.
Ik vind het ook heel jammer dat er niet echt een overzichtelijke lijst is van welke filmpjes er allemaal op connect staan. Er gaat veel info verloren in de onoverzichtelijke massa en de inderdaad behoorlijk brakke zoekfunctie.
Verder vind ik het social media gedeelte echt geen snars aan en vind ik de takenlijsten weinig toevoegen bij de lijsten van de audities in een bestandje. Nu heb ik ook geen facebook en twitter e.d. dus ik ben misschien niet de beste om connect te beoordelen
Hihihi, ik zie wel jou updates langs komenOorspronkelijk Geplaatst door Antine
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Ik heb het al zo lang ik Gitano heb ... gaat gelukkig van de Visa kaart van men vriend af , ik had beloofd om er mee te stoppen als ik het niet meer nodig had ... heb er eigenlijk al heel lang niet meer opgekeken, vind het ook wat onhandig , alles in het engels en het opzoeken van dingen ... Savy uren vergeet ik ook in te vullen, dat was alleen helemaal in het begin .
ER kruipt wel veel tijd in als je begint naar die filmpjes te kijken hè ?
Ik gebruik het al erg lang, vul wel trouw de savvy-uren in en probeer de taken aan te vinken.
Ik gebruik het ook vooral om informatie op te zoeken en filmpjes te kijken.
Maar ook het sociale stukje is wel fijn.
Ik heb pas mijn maandabonnement in een jaarabonnement veranderd.
Bladwijzers