Binnenkort heb ik ook Parelli Connect, maar mijn creditcard is nog 'in de maak'.
Binnenkort heb ik ook Parelli Connect, maar mijn creditcard is nog 'in de maak'.
Ik zit ook op PC sinds een maand of zo. Inderdaad de reacties uit het buitenland zijn heel enthousiast.
Wat ik ook heb gehoord dat mensen er soms even een tijdje geen lid van zijn en dan wat in willen sturen en weer opnieuw lid worden.
Ik kan me voorstellen dat je dan ook niet weer je hele wall opnieuw op gaat bouwen.
Wat ik wel merk is dat ik heel actief wordt met m'n games als ik op PC ben geweest. Dan realiseer ik me weer wat ik nog allemaal te doen heb!
Maar volgen van anderen... wordt qua tijd wel druk ja. Hyves, Facebook, PC, NH Forum.. Al die computertijd gaat af van de paardentijd
Ik kom er af en toe, maar kan me er niet toe zetten daar net zo regelmatig een dagboek bij te houden als hier.
Heb wel alle taken van L3 en L4 uitgeprint en bij de paarden gelegd, zodat ik altijd wel inspiratie heb als ik even niet weet waaraan ik kan werken. Afvinken deed ik eerst wel, maar levert zo'n lange lijst met updates op je wall, die eigenlijk niet boeiend zijn, dus daar ben ik mee gestopt. Ik streep ze nu door op papier
Aaargh, ik word altijd zo hebberig van dit soort dingen!!!
Ik had dit topic eerder al gelezen en heb mezelf verboden om op ParelliConnect te kijken, maar helaas. Vijf minuten geleden brak mijn weerstand, ben ik toch gaan kijken en nu denk ik alleen nog maar: 'Dat wil ik ook!!!' Ik wil ook een wall, en lijstjes met taken die je elektronisch aan kunt vinken en dingen rechtstreeks naar je Facebook account doorsturen (ook al heb ik dat niet eens) en de video's en zo'n mooie vormgeving en lezen over de trainingsessies van Parelli-pro's...
Maar goed:
1. Ik heb hier al een dagboek
2. Ik heb al een dagboek op het AND-forum
3. Ik doe geen Parelli
Zucht...
Ik zag al wel dat je wel dertig dagen een free trial kunt krijgen, maar misschien moet ik me maar niet aan die verleiding blootstellen...
Vrijheidsdressuur - van Apporteren tot Zitten: het boek!
Ga naar http://www.vrijheidsdressuur.info & www.facebook.com/vrijheidsdressuurboek
Ik ga me er binnenkort ook maar eens in verdiepen na al deze enthousiaste verhalen Heb wel geregistreerd, maar daarna niks meer mee gedaan.
Hoe werkt het eigenlijk? Hebben jullie dit naast je savvy club lidmaatschap of in plaats van??
Ik heb me wel geregistreerd maar doe (nog) niks met mijn paard dus ook (nog even )niks op PC
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Dit krijg je er voor hetzelfde geld bij. Je moet alleen even inloggen.
Zelf ging ik als nieuweling eerst in de PC en daarna moest ik nog op de savvy club in zien te loggen.
Via deze site: https://secure.parelliconnect.com/home
ah, ik heb de updates van anderen gevonden. Er zijn waar weinig mensen actief. Wat mij betreft komt dit ook doordat de zoekfunctie niet werkt. Als die werkte werd het al een stuk interessanter.
Ik heb me een tijdje terug ook aangemeld bij PC, maar vind dit forum leuker. Pc heeft wel die praktische lijstjes, maar ik kan ook wel zonder. En inderdaad, al die tijd achter de computer gaat van de paardentijd af of huis poetsen!
Be pleased, not satisfied.
Ik ben in het ook veel op Connect geweest, maar vind het allemaal toch te omslachtig. Het forum is inderdaad veel fijner, toegankelijker, kleinschaliger, gezelliger. Misschien ben ik gewoon al te oud voor al die nieuwerwetse dingen.
Started!
Ik merkte dat ik dat Engels schrijven toch wel lastig vond, om het goed te omschrijven dan. En toen maar gewoon gestopt. Vind hier mīn dagboek fijner
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Ik ben wel actief of PC. Ik probeer op LBs wall goed bij te houden wat we hebben gedaan en hoe het ging. Ik heb het zo druk dat ik af en toe gewoon vergeet waar we mee bezig zijn. Ook is het leuk om anderen te volgen voor inspiratie. Je kunt me vinden onder Janneke van Dongen.
EquusPondus Hippische sportoefentherapie: Houding van Ruiter en Paard
Balance Coach, lessen, workshops, lezingen
Ik zit er ook op, maar ben niet zo actief meer. Heb genoeg aan m'n dagboek hier. Het enige wat ik wel handig vind zijn de checklists
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Ik volgde jou al zonder door te hebben dat jij dus Prebalia bentOorspronkelijk Geplaatst door prebalia
O wat een slim idee! Dat ga ik ook doen. Het is altijd leuk om dingetjes af te kunnen strepen Het is alleen wel een beetje frustrerend (of eigenlijk 'confronterend' ) dat '4 laps circling game' steeds als taakje blijft staan en ik die steeds niet kan afstrepen :POorspronkelijk Geplaatst door Callippo
@Wendela: die dubbele namen zijn ook niet echt handig. Ik noem mezelf Prebalia en Prebalia noem ik Palou.
Zie net dat Connect weer helemaal opgeleukt is! Je kunt nu ook de berichten naar Facebook doorsturen
Bladwijzers