OK, we hebben het gedaan!!! Afgelopen week onze Liberty Audition gefilmd en vandaag op YouTube gezet.
Wij wachten met spanning.....
http://<iframe class="restrain" titl...="0"></iframe>
OK, we hebben het gedaan!!! Afgelopen week onze Liberty Audition gefilmd en vandaag op YouTube gezet.
Wij wachten met spanning.....
http://<iframe class="restrain" titl...="0"></iframe>
Knap hoor. Alles zo heerlijk licht en zacht.
"The horse knows when you know and he knows when you don't"- Ray Hunt
Inderdaad mooi licht Maar let wel op dat hij je niet teveel drijft. Een paar keer duwt hij je zelfs letterlijk een stapje opzij met het stick-to-me Ben benieuwd naar de uitslag! Die krijg je pas over een paar weken denk ik? Of heb je geen 'gewoon' lidmaatschap?
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
@Rianne, heb zelf nog een keer goed gekeken, maar je hebt gelijk, hij duwt me echt een stapje opzij. Ik weet dat hij erg dicht bij me loopt, maar was me hier niet van bewust (dus dank voor je opmerking).
Vandaag kwam de reactie van het Parelli auditie team: geslaagd level 3++ (met zelf 9 vinkjes in level 4... )
Ben er heel blij mee, wat een fantastisch paard heb ik toch!
Dit was de reactie:
Really nice Lucie. I love the relationship you have with Bombero. Your stick to me and circles were
fabulous. Your well on your way to level 4. Just try to play with getting in tune & rhythm with
Bombero's feet which will help to increase his curiosity and bring his ears forward.
Goed zeg! Gefeliciteerd!
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Gefeliciteerd!
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Super zeg! Gefeliciteerd!
"The horse knows when you know and he knows when you don't"- Ray Hunt
Wow, super goed! Gefeliciteerd
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Keigoe
"Dromen komen uit..."
Super, gefeliciteerd!