Ik kom wel als het doorgaat. Jammer dat mijn ouders op vakantie zijn (mijn vader rijdt altijd met de trailer), anders had ik ook wel een paard meegenomen.
Ik kom wel als het doorgaat. Jammer dat mijn ouders op vakantie zijn (mijn vader rijdt altijd met de trailer), anders had ik ook wel een paard meegenomen.
Zo is het nu, toch?
Met paard:
Saar & Haflinger
José & Haflinger
Minouk & Krummel
Zonder paard:
Mariska en Jurgen
Nienke07
Nikkepik
Tàtabi (Simone)
Somokkele (Mieke)
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Oorspronkelijk Geplaatst door Rianne11_42
Ja een haflinger nog wel lekker binnen het thema.Oorspronkelijk Geplaatst door Fellor
Er komt niemand toevallig hierlangs met een trailer?
A lot of people talk to horses, not many listen
ik ben net lid van dit forum.
omdat ik graag met nh wil beginnen.
nu ben ik lid van de zaanse ruiters en mijn vraag is of ik zaterdag mag komen kijken.
misschien meedoen maar ik weet niet wat daar de kosten van zijn en of mijn paard dat kan
kan iemand mij wat meer info geven
gr els
Je paard hoeft helemaal niks te kunnen op zich. Het is een dag waarbij je gewoon allemaal met je paard speelt. Als je het leuk vind is dat in principe genoeg. De kosten staan beschreven eerder in dit topic
ik heb een 12 jarige merrie die het allemaal wel leuk vindt, en een 5 jarige ruin die wel voor de wagen loopt maar alles eng vindt.
Dan heb ik zelf helemaal geen ervaring met nh.
Is het dan verstandig om mee te doen of kan ik beter eerst komen kijken.
Ik denk dat je dan het beste kunt komen kijken Dan kun je bij een volgende playday wel lekker meedoen natuurlijk
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
3x12,50 = €37,50 & 8x2,50 = 22,50, totaal is €60,-. Dan komen we nog €10,- tekort Ongeveer, er zal vast een persoon meer of minder komen. Ik wil als toeschouwer best een paar euro meer neerleggen om dat tientje op te vullen. Nog meer toeschouwers (of mensen met paard) die dat geen probleem vinden?
EDIT: Heb net degene gesproken die ons toegang tot het terrein gaat geven en we mogen wel zelf eten/drinken meenemen! Hij vindt het eigenlijk onnodig om de kantine voor die paar mensen open te houden. Er is stroomvoorziening, dus als iemand z'n waterkoker of koffiezetapparaat mee wil nemen kan dat.
Als je het geld wil overmaken naar me mag dat, dan pb ik m'n rek. nr. wel. Contant zaterdag is ook prima.
Met paard:
Saar & Haflinger
José & Haflinger
Minouk & Krummel
Zonder paard:
Mariska en Jurgen
Nienke07
Nikkepik
Tàtabi (Simone)
Somokkele (Mieke)
Fellor (mera)
Tammie (Els)
Rianne
Leonie
Neehoor ik vind het op zich geen probleem, wij blijven niet de hele dag maar als we dat tientje over verschillende mensen verdelen hoeft dat nog geen euro pp extra te zijn toch?
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Ik moet mij helaas afmelden.
Met paard:
Saar & Haflinger
José & Haflinger
Minouk & Krummel
Zonder paard:
Mariska en Jurgen
Nienke07
Nikkepik
Tàtabi (Simone)
Somokkele (Mieke)
Fellor (mera)
Tammie (Els)
Rianne
Leonie
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Leonie kon ook niet komen kijken toch?
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Oh, dat weet ik even niet. Is that so? (bb) Nog mensen die heen willen op de route Hoofddorp - Wormerveer?
Ik zal wel wat pakken drinken (en bekertjes) en een pak koeken ofzo meenemen.
JupOorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
Misschien handig als we allemaal wat anders meenemen? Zal ik een pak witte bolletjes en wat blikjes fris meenemen? Als iemand anders dan nog bruine meeneemt en nog 2 anderen beleg ofzo?
Dan Rianne drinken en koek en nog iemand een snack ofzo? dan zien we voorzien denk ik?
Bladwijzers