Wat leuk, dan zit je heel dichtbij! (avenhoorn en omstreek)
Wat leuk, dan zit je heel dichtbij! (avenhoorn en omstreek)
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Als we in Hoofddorp gaan kan ik met de bus. Dat is hier vlakbij. Zodra het aan de andere kant van Amsterdam is gaat het lastiger worden voor mij.Oorspronkelijk Geplaatst door MissMaris
Heb nu geďnformeerd bij een stal in Woubrugge, hoop dat ik snel antwoord heb. Ietsje minder makkelijk te bereiken (lees: 15min van de snelweg ), maar mooie accomodatie. Ben er al eens geweest met een schriktraining van Equi-Unity, zag er goed uit.
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Dat is in de buurt maar eens kijken of ik vervoer heb dan kom ik ook!
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Dan wordt het dus playday ZUID-holland?!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Jup als het daar gaat plaatsvinden wel
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Jammer....
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Woubrugge is voor mij makkelijker en minder ver dan bijvoorbeeld Den Helder. Vind de lokatie in Hoofddorp wel heel mooi Mooi buitenterrein, binnenbak erbij, fijn plekje wel.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Woubrugge is inderdaad misschien iets té zuidelijk. Ik blijf doorzoeken naar betere opties, hoor!
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Voor mij zou Woubrugge wel te doen zijn, mijn vriend wil daar wel heen rijden! Overigens wil ik met Wonder ook nog niet te ver met de trailer.
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
In Middenmeer is een rijvereniging met een dubbele binnenbak. Volgens mij zitten er sinds kort hier ook wat mensen uit de Noordkop, da's voor hun best te doen. Voor mij maakt het echt niet uit en Casin bind je gewoon vast op het dak van de Matiz. Past ze net nog onder de tunnel door Heeft beeld van Casin op rug, hoefjes omhoog op dak van de auto
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Woubrugge is wel erg zuidelijk Weet er iemand niet een mooi plekje in het midden-midden (bb) van Noord-Holland?
Hoe kan ik je vertellen wat onzegbaar is? Ik vertrouw erop dat je het voelt..
Is Heemskerk nog een optie?
Of de 'oude'stal van Casindy?? In Bakkum Noord??
Plukje hooi erbij, niks sielughs anOorspronkelijk Geplaatst door saar
@AnneMarie: ik hoop eigenlijk op iets met een binnenbak, omdat we dan niet afhankelijk zijn van het weer Dat is wel zo prettig denk ik.
Middenmeer is ook een goede optie, zal eens kijken of dat te huren is en voor hoeveel
Heemskerk heeft een grote binnenbak. Er wordt gemend..
Bladwijzers