Wordt een binnenbak niet megastoffig met z'n allen? Is voor ons zonder binnenbak hier iig een lekkere extreme friendly haha! (als ik met paard kom, voor mezelf valt t mee )
Wordt een binnenbak niet megastoffig met z'n allen? Is voor ons zonder binnenbak hier iig een lekkere extreme friendly haha! (als ik met paard kom, voor mezelf valt t mee )
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Huh, Heemskerk was toch het idee? Opeens lees ik allerlei berichten over plaatsen in Zuid Holland. Dat wordt mij te ver, sorry
Ik wil ook wel graag komen kijken als het een beetje bij mij in de paard is Najib mee lijkt mij nog niet zo verstandig. Ik wil niet dat zijn eerste ritje in de trailer meteen ergens heen is waar allerlei paarden zijn en drukte is :P
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Jeuj! Kunnen we s
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Ben nu even telefoonnummers en emailadressen aan het verzamelen van mogelijke locaties... Hoelang willen we de playday maken? Een hele dag of een ochtend/middag? Of van 10 tot 4 bijvoorbeeld?
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Dat hangt af van het aantal mensen, gok ik.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Ah da's ook waar inderdaad... Met meerdere mensen kan je wat verspreid over de dag komen natuurlijk.
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Is Heemskerk nog een optie? Ik wil best met Van Tunen overleggen. Er is echt een MEGA binnenbak want er werd gemend. ER kunnen veel mensen terecht. Zij hebben ook een soort kantine iets waar je kunt zitten.
Ik heb er wel eens een clinic gedaan. Je kunt makkelijk met prikpaaltjes en lint paddockjes maken om paarden even te stallen....
Is er animo voor Heemskerk?
Heemskerk lijkt mij een prima plek Mooi centraal. Van Tunen heeft geen website he? Kon ze niet vinden... Als je zou willen overleggen, heel graag
Ok. Ik ga overleggen.
Is het handig om hier alvast een lijstje te maken met mensen die geinteresseerd zijn om met paard te komen? Dan weet ik hoeveel paarden er ongeveer komen.
-AnneMarie met Monty
-Rianne met Casindy
-
Saar met Wick en/of Pup
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Deelnemers met paard:
-AnneMarie met Monty
-Rianne met Casindy
-Saar met Wick en/of Pup
Zonder paard:
- Mariska en Jurgen
Ik vind het nou al spannend Voor het eerst echt SAMEN op vreemd terrein voor een dag. Ik ben benieuwd.
Onder andere onder voorbehoud van de datum, misschien Margot met Aliso/ en of Jaleo.
Mits mijn rooster het toelaat, wil ik wel toeschouwer zijn (zonder paard) .
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Bladwijzers