Heeeeeeyyyy paardenliefhebber,
Ik heb een leuk nieuwtje/aanbieding voor jullie. Op vrijdag 24 juni 2011 geeft Anna de Winter ** Parelli instructor een theorieavond in Oosterhout. Dit zal duren van half 8 tot 9 (uitloop tot half 10) en daarna babbelen wij graag nog even lekker verder over onze paardjes etc. tot in de late uurtjes.................
Het thema van deze avond zal zijn: Horsenality's. Is jou paard een Left Brain introvert, een Left Brain Extrovert, een Right Brain Extrovert of een Right Brain Introvert.. En HOE ga je er dan zo goed mogelijk mee om.... De vraag die iedere student bezig houd. Anna zal ons deze avond proberen wat meer wijsheid hier over mee te geven in een ontspannen sfeer!
Prijs: 10 euro (incl. een lekker hapje, drankje, wijntje etc )
Voor de degene die dit in de praktijk willen oefenen kunnen de volgende dag mee doen aan een interactieve workshop (met of zonder paard) Horsenality's en Personality's . Deze 3 uur durende workshop zal bestaan uit basis: Seven games (voor beginnenende of een stukje herhaling) en daarna verder ingaan op hoe Horsenality's en Personality's het beste kunnen samen werken.
De workshop zal duren van: 9 tot 12 uur.
Prijs: 102 euro bij 1 deelnemer
Prijs: 87 euro bij meerdere deelnemers.
Prijs toeschouwers: 20 euro.
Er zijn nog 4 plaatsen beschikbaar. Vol = Vol
Compleet arragement:
Avond + workshop deelnemen: Avond gratis
Avond+ workshop kijken: 25 euro totaal.
S Middags zal er (aansluitend) een demonstratie gegeven worden voor de Tilburgse Studenten vereniging, Ik en Janet zullen hier wat dingen laten zien onder begeleiding van Anna de Winter. Hier is uiteraard gratis toegang!
Graag verneem ik of jullie zin hebben om er bij te zijn!
Ik hoor het wel!
Groetjes Anouk
Bladwijzers