Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 20 van de 20

Topic: Piet Bakker

  1. #16

    Re:Piet Bakker

    Ik heb net als Evi 2 dagen les gehad van hem alleen heb en had ik natuurlijk een heel ander niveau. De eerste keer was ik nog doodsbang voor mijn eigen paard zelfs. Piet is gewoon een heel fijn mens om les van te hebben met zijn rust en anderzijds zijn energie. Ik heb voor mijn gevoel niks vergeten van zijn lessen wat toch wel een goed teken is en wat zegt over zijn manier van les geven.

    Ik heb hem tijdens 1 van die dagen ook een dressuurles onder het zadel zien geven. Nu heb ik daar ook geen verstand van maar alle vragen en problemen die de persoon had werden op gelost met een goed uitleg en waarom de oplossing op die manier was en niet van..... doe dit doe dat.

    Als Piet hier zou komen zou ik zonder twijfel naar zijn lessen gaan.
    www.niettevermijden.com

  2. #17

    Re:Piet Bakker

    Piet Ik heb met BJ ook een aantal lessen van hem gehad. En zowel beginnend als gevorderd doet hij superleuk. Hij stijgt af en toe op van enthousiasme en houdt het supersimpel, ook als gevorderde. De laatste keer dat ik met BJ les had zijn we begonnen aan de piaffe en hij geeft het ook zo simpel mee dat het thuis ook lukt. Het is erg makkelijk om er thuis in verder te trainen en flinke sprongen te maken voordat je een volgende les hebt.
    Een paard is een paard, laat hem dan ook in zijn waarde

  3. #18

    Re:Piet Bakker

    Geen les van hem gehad, maar z'n dvd vind ik erg fijn. Ga dus waarschijnlijk wel kijken volgende maand .

    Voor geïnteresseerden: http://www.stallexion.nl/index_bestanden/pietbakker.htm

  4. #19

    Re:Piet Bakker

    Ik heb ook een aantal lessen van Piet gehad. Zoals jullie al zeggen een enthousiaste man die fijn les geeft. Leuk naar de paarden, fijn naar de mensen.
    Ik wil zelf graag het waarom achter het daarom weten en ik merk dat ik daar bij Bastiaan de Recht meer antwoorden op krijg. Neemt niet weg dat Piet zeker fijn is om mee te beginnen.
    naar harmonie en plezier vanuit kennis en kunde
    http://www.sincerita.nl

  5. #20
    Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Locatie
    Nieuwdorp
    Berichten
    6.105
    Dagboek Berichten
    48

    Re:Piet Bakker

    Hmm, dat vind ik jammer, want het hoe en waarom is voor mij toch wel erg belangrijk. Ik ga eens kijken. Bedankt voor alle reacties!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •