Ik zag op parelli.com dat de Horseman's Apprentice Boxed Set
in de sale was.
wie heeft hem al gezien en kan mij er iets meer over vertellen?
Ik zag op parelli.com dat de Horseman's Apprentice Boxed Set
in de sale was.
wie heeft hem al gezien en kan mij er iets meer over vertellen?
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Ik heb de afleveringen online gekeken, 13 stuks geloof ik? Da's goedkoper dan een box in ieder geval.
Maar ik vond het wel erg leuk!
Je ziet het dagelijks leven van de externs en interns, wat er zoal gebeurt op en rond de Parellicampus en het was leuk eens wat gezichten te zien achter namen die je wel eens voorbij ziet komen.
Dus ja, ik vind het best een aanrader.
Ik heb de box gekocht en was er erg blij mee.
Gewoon fijn een paar avondjes lekker kijken, en ineens... zagen we onze Humphrey langs komen! Zo grappig!
Started!
Ik heb de afleveringen ook online gekeken Ik vond het erg leuk. Een combinatie tussen educatie en real life soap Je volgt het leven van een aantal interns, externs en apprentices. Je ziet dus een beetje de dagelijkse bezigheden op de Parelli Campus. Maar er zitten bv ook lessen bij die ze krijgen (soms van Pat of Linda zelf).
Persoonlijk denk ik niet dat het een dvd is die je heel vaak opnieuw gaat kijken (zoals de Patterns of de Levels), omdat je het verhaal dan al kent. Maar dat is mijn mening hoor. Dus je moet zelf afwegen of je 'm dan wil hebben of gewoon online bekijkt.
waar hebben jullie ze dan online gekeken
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Leer je er ook wat van of is het meer ter vermaak?
Is het iets wat je vaker terug gaat kijken omdat er belangrijke lessen worden gegeven?
Ik vond het meer ter vermaak, je ziet bijvoorbeeld geen hele lessen, omdat daarvoor de tijd gewoon te kort is (geloof 20 tot 30 minuten per uitzending?)
Ik vond het ook meer vermaak. Je kon trouwens wel in de extra's de hele lessen kijken. Maar misschien moet je gewoon alvast even een aflevering op internet kijken? Dan kan je zien of je het leuk genoeg vindt om het te kopen!
Het geeft meer een kijkje inj het leven op de parelli campus, maar echt nuttig vond ik het absoluut niet.
Bladwijzers