Gewoon die van de Silverlinde kopen, die is zeker goed!
(Nee ik heb geen aandelen!)
Gewoon die van de Silverlinde kopen, die is zeker goed!
(Nee ik heb geen aandelen!)
Hier ook alleen Silverlinde, die van de drogist is me niet effectief genoeg qua wondgenezing en ik hoor van de kinderen dat die niet de "pijn trekt". Ze bedoelen daarmee dat die van de Silverlinde verkoelt en niet prikkelt, die andere prikkelt wel en verkoelt niet. Overigens gebruik ik thuis voor de kinderen alleen nog teatree bij wondjes en geen jodium. Als je bij de paardendrogist bestelt, kun je ook bij hen een sprayflaconnetje meebestellen. Ik heb dat ook eens gedaan vanwege een grote wond die behandeld moest worden .
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Silverlinde it is, als ik het nodig ga hebben
Ik ontdekte gister een plek in Shier zijn kootholte, kon niet goed zien of het nou mok was of niet. Het is in ieder geval
alleen dat been. Ga straks nog even goed kijken en evt. even foto maken. Heb me eens ingelezen, in het bos van middelen tegen mok.
Man oh man wat is er megaveel op de markt! En wat zijn er veel meningen..
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
De verschillen in de olie is afhankelijk van de delen va de boom waarvan het gemaakt wordt maar ook hoe het gemaakt word. Maar ik ben ook van mening dat de mens het product gevaarlijk kan maken. Een hoop mensen denken ..... ach het is natuurlijk dus lekker door druppelen kan geen kwaad. Dat kan een etherische olie dus wel. Dus gebruik altijd gewoon met maten en werk met enkele druppels. Bij mensen is dat nooit meer dan 3 druppels. Daarbij stinkt het werkelijk verschrikkelijk dus hou er ook rekening mee dat je paard de hele dag in die vreselijke lucht moet staan als je te veel gebruikt.
Ik zou persoonlijk tegen de mok zelf een mengsel maken van een basis olie met de teatree olie. Dus bv een pure amandelolie met daarin een deel tea tree olie. Daarbij is het smeren met amandel olie ook al fijn tegen de mok.
www.niettevermijden.com
Ik ga dan ook maar die van de Silverlinde opsmeren. Kin niet checken wat er in de mijne zat dus heb ik het even met mokzalf geprobeerd. Die werkt alleen niet niet echt en Loda heeft best wel veel (droge) mok, er komt steeds een beetje bij :s..
note to self: change the mind, the body will follow.
Bladwijzers