Ik en Vie komen sowieso kijken!
Betalen we gewoon daar? Word er verder nog iets geregeld qua drinken/eten of nemen we gewoon zelf mee? En wat zullen de tijden ongeveer zijn?
Ik en Vie komen sowieso kijken!
Betalen we gewoon daar? Word er verder nog iets geregeld qua drinken/eten of nemen we gewoon zelf mee? En wat zullen de tijden ongeveer zijn?
Ik neem nog een toeschouwer mee als dat ok is?!
Betalen graag contant op de dag zelf. Wij zorgen voor lunch en wat te drinken (mits je op tijd aan geeft dat je komt, wat jij dus al gedaan hebt )Oorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
Aanvang van de clinic is 9 uur. Ik schat dat het dan om een uur of 4 ongeveer is afgelopen.
Dat is goed!Oorspronkelijk Geplaatst door Marsha
kosten voor toeschouwers worden 10 euro per persoon
Er is nog een plek vrijgekomen, dus wie wilt ?
note to self: change the mind, the body will follow.
Wil iedereen even zeggen of ze nog steeds komen, en als je nog niet op het lijstje staat dan mag je jezelf toevoegen natuurlijk :
- Michou + toeschouwer
- Marsha
- Leonie
- Vie
- Christine
- Zayna
- Mera
- Yulia (moet ik je nog wakker maken?)
- Floor
We zullen een lunch regelen inclusief thee en koffie voor jullie. En de toegang is €10 euro, die je kan betalen als je aankomt bij ons op stal.
Jazeker kom ik nog!! En de onbekende toeschouwer heet Martine
Oorspronkelijk Geplaatst door jasminum
En ik heb er ook zin in!
Kan ik van de week nog aangeven of ik kom? Ik heb het op het moment heel druk maar wil eigenlijk wel heel graag komen (als toeschouwer dan).
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
bedoel je als deelnemer??Oorspronkelijk Geplaatst door jasminum
Want dan zou ik mijn taxi kunnen polsen of ze wil rijden voor me.
Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
Dat bedoel ik inderdaad! We horen het graag !bedoel je als deelnemer?? Want dan zou ik mijn taxi kunnen polsen of ze wil rijden voor me.
Ik kan wegens een overvolle agenda helaas toch niet komen, vind het erg jammer! Veel plezier allemaal!
Ik en Vyendra komen nog steeds kijken
Bladwijzers