Mooi dat het iets later begint Kunnen we iets later vertrekken. Memphis komt mee.
Mooi dat het iets later begint Kunnen we iets later vertrekken. Memphis komt mee.
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Ik ben er vanaf half 9, dus dan is alles hier open. Voor de zekerheid nog even het adres: winklerlaan 151 in Utrecht
Nog even een vraag: ik lees dat jullie voor de lunch zorgen, is dat ook voor de toeschouwers?
Lunch hebben we gister gehaald (en morgen zijn de winkels dicht) dus we hebben genoeg voor de mensen die gister aangegeven hebben zeker weten te komen.
Ik ging er vanuit dat het zeker was als je in het laatste lijstje van Jasmijn stond. Ik ben ook gewoon van de partij dus.
dat klopt ookOorspronkelijk Geplaatst door Fellor
Oke, dan was het gelukkig duidelijk dat ik kom.Oorspronkelijk Geplaatst door Volare
Voor morgen bij de koffie!! Evenals de overheerlijk cake van Sanne. Mjammmmm!!
jammie
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Het huis ruikt al lekker naar cake
Jummie!
Heerlijk! Ik heb er echt zin in, eindelijk wat gezichten bij die forumnamen plakken
Heel erg bedankt voor het komen en meedoen allemaal ! Wij vonden het een geslaagde dag en ik hoop jullie ook!
Als jullie nog op de hoogte gehouden willen worden over een Karen Rohlf clinic volgende zomer in Nederland, willen jullie je email adres dan hier neerzetten zodat ik die naar Liesbet kan sturen?
Liesbet ook heel erg bedankt voor deze leerzame dag !
note to self: change the mind, the body will follow.
Helemaal met Jasmijn eens!! Hier drie fotootjes van m'n telefoon. De 'echte' foto's volgen volgens mij nog!
Heerlijk in de zon!
Geconcentreerd luisteren
Ontspanning tussendoor .
Sorry voor het formaat!!
Bladwijzers