Bedankt voor de organisatie van deze fijne leerzame clinic. De verzorging was prima en de taart super Ik heb een heerlijke dag gehad.
De terugweg met diner bij de Mac was nogal een shock na zo'n relaxte dag: je kon over de hoofden lopen
Bedankt voor de organisatie van deze fijne leerzame clinic. De verzorging was prima en de taart super Ik heb een heerlijke dag gehad.
De terugweg met diner bij de Mac was nogal een shock na zo'n relaxte dag: je kon over de hoofden lopen
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
De taart was gewoon nog lekkerder dan op de foto, die moet zeker in de herhaling
Vond het een onwijs geslaagde dag! Gezellige groep mensen, veel vooruitgang bij de paarden, ook heel leerzaam voor de toeschouwers en Liesbet geeft gewoon enorm leuk les
Baalde wel dat ik niet met Maroush mee kon doen (ze loopt gelukkig wel weer een stuk beter), maar toch erg genoten van vandaag
Ik zal morgen de foto's die ik van het grondwerken heb gemaakt even op de pc zetten.
Allemaal bedankt voor de gezellige dag! Was leuk en erg leerzaam
Aah nu weet ik eindelijk wie je bent Jorunn, leuk
Ja is altijd leuk om mensen in t echt te ontmoeten
Paardendeelnemers
Het Publiek
Paar foto's van het grondwerken (daarna was m'n accu leeg):
Jasmijn en Loda
Sanne en Volley
Nicky en Myra
Maaike en Sjobrend
Ik vond het ook erg geslaagd! Zulk soort lesdagen lijkt me voor herhaling vatbaar. Ik wil wel graag op de hoogte worden gehouden wat betreft de clinic van karen volgend jaar.
Leuke foto's!! zou je ze naar mij willen mailen? Of kan ik ze uit je album downloaden? Dan zijn ze vaak wat mooier.
Mijn vader heeft stukjes gefilmd, van de week zal ik eens kijken of ik een leuk filmpje van de dag kan maken
Wat leuk die foto's!
Het was heerlijk, helemaal met het zonnetje erbij!
Bedankt allemaal, voor de fijne dag
Wat een mooie foto's heb je gemaakt Annemieke! Wow, die wil ik ook heel groot op de mail
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Ik ga ook is even de foto's uitzoeken. Zal wel een topicje maken!
@ Sanne en Nicky: heb ze naar jullie "gewetransfered"
Ben benieuwd naar je foto's Leonie!
Leuk dankjewel. Krijg ik daar een mailtje van? Zo ja dan zal die zo wel komen...Oorspronkelijk Geplaatst door Maroush
Ik ben ook benieuwd naar de foto's van Leonie.
Wil je ze ook naar mij doorsturen Annemiek? Dan krijf jij het recept
Had ik al gedaan en ook naar Jasmijn
Jaaa recept
Bladwijzers