Haha, ja dat zou het zijn ! Jou paardjes zijn ook wel schatjes, maar toch liever met mijne OliOorspronkelijk Geplaatst door sarleen
Zeg en waar kan je die t-shirts krijgen ? Bij Callipo, of was dit maar tijdelijk ?
Haha, ja dat zou het zijn ! Jou paardjes zijn ook wel schatjes, maar toch liever met mijne OliOorspronkelijk Geplaatst door sarleen
Zeg en waar kan je die t-shirts krijgen ? Bij Callipo, of was dit maar tijdelijk ?
Parelli is een virus, mijne Oliver een passie
Lijkt me ook superleuk en leerzaam! De Castricummers komen zeker ook langs!!!
Net pas op dit forum en ik zie dit bericht, ik ga het ook in mijn agenda zetten.
Nu nog vervoer regelen hier
No one can teach riding as well as a horse.
Met wat voor een vervoer? Auto? (zo ja, is er nog ruimte over?)Oorspronkelijk Geplaatst door Monties baasje
* is maar een beetje vervelend toch met zo'n vraag?*
Lijkt me heel leuk, en relatief dichtbij...
Misschien ook leuk om samen te gaan met wat anderen uit Twente?
Hai Wendy,
Het lijkt mij op zich ook wel leuk om te gaan. Alleen weet ik nog niet zeker of ik die dag kan. Ik laat het zo snel mogelijk weten. Idd wel leuk om met een clubje vanuit Twente te gaan .
Stuur maar een foto naar mij, Sylvia, dan krijg jij op de NH-dag ook zo'n Tshirt met foto van het forum.
Geldt voor iedereen hoor, kost enkel 2,50 aan materiaal per T-shirt.
Foto het liefst van een paard met touwhalster.
Voor iedereen die nog twijfelt om mee te doen aan één van de workshops, de tijd dringt, sommige workshops zijn bijna vol!!
Dus wil je je inschrijven, doe het dan zo snel mogelijk
En aan alle Parelliers hier, het grondwerkparcours is echt super, zo-een bouw je thuis niet zomaar na hoor De ultieme challenge
Kom op allemaal!! niet alleen komen kijken, lekker meedoen
Dan doe ik volgend jaar mee aan de ultieme challenge!!! Dit jaar nog te weinig parelli-ervaring en geen vervoer.... Daarbij lijkt het me ook erg leuk om an de dressuurproef mee te doen en zo ver zijn we ook nog lang niet. Maar ik kom zeker kijken en aanmoedigen!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Als er mensen zijn die graag het grondwerkparcours met een 'parelli' paard willen doen maar zelf geen paard hebben: je mag het ook met mijn knollie proberen
Ik heb zelf helaas geen tijd om overal aan mee te doen (heb standje) maar Shaf verveelt zich vast daar op die dag, in een zand-paddockje, dus hoe meer aandacht hoe beter!
Hmmm, daar ga ik nog eens over nadenken Eveline, wel een erg leuk idee en goed om eens met een ander paard te oefenen natuurlijk . Ik ga eerst zorgen dat ik alle 7 games goed kan met Fenna (moet er nog 1), maar ik hou dit even in gedachten!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ach mens, ik doe ook mee, nou zie ons op vreemd terrein een dressuurproefje rijden! Gun de toeschouwers ook iets te lachen! Anders ben ik zo alleen!
May the horse be with you!
Goedzo, Mafhaf! Die dressuurproef is hardstikke lachen.
Vooral als je paard niet eens weet wat een 'grote volte E-B-E' is en daarom maar recht op het publiek afgaat in onstuimige galop (zie mooi plaatje op de site van de NHdag )
Grondwerkparcours is ook hardstikke leuk, voordeel is dat er veel mensen tegelijk bezig zijn, dus je staat niet echt in je eentje te kijk
Vorig jaar heeft Yellie met Shaf meegedaan, zij was toen ook net begonnen met L1 en het ging haar best goed af!
Trouwens: als er nog mensen zijn die een uurtje in mijn standje willen staan (bijv. tijdens de dressuurproef of springwedstrijd) in ruil voor een touwhalster, leadrope of stick, meld je dan ff bij mij
Als ik met Shiva meekan wil ik ook wel zo'n dressuurproefje rijden, naar het schijnt heeft Shiva nog wedstrijden dressuur gedaan dus dat moet wel lukken zeker , ik hoop alleen nog dat ik meekan met Shiva en zoja dan stuur ik wel een foto Eveline voor een T-shirt .
Ik weet het zeker! Ik kom ook! Ik ben van plan om mijn 12 jarige zoon mee te nemen! Het wordt tijd dat ie 'ontnormalt' wordt!! Enne... ik kreeg net een sms van Antheman... die pikken we op op weg naar Arnhem!! Enne nogwat... *zet handen voor haar mond en roept hard* NICOLIEN!!!??? Er is vast nog wel plek voor jou in de auto ook!!!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Bladwijzers