Ja hoorOorspronkelijk Geplaatst door mitzel
Ja hoorOorspronkelijk Geplaatst door mitzel
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Ik heb voor m'n trekpaardjes de london en die blijft goed liggen beter als bv de barefoot arizona die ik voor dochterlief heb. Heb ook nog wat boomzadels maar die liggen allemaal niet naar m'n zin.
Blijft moeilijk zo'n zadelzoektocht, succes.
Ik heb een Barefoot london maat 1 en die is voor Easy de ijslander(ook met zeer korte rug) eigenlijk net te lang.
Verder ligt hij wel stevig! Ik gebruik de medium pommel maar misschien dat jij de ronde erin moet aangezien Eas nog wel wat schoft heeft. Zou je moeten testen inderdaad!
Dank voor jullie antwoorden.
Ik ga binnenkort de London passen. Een maat 2 zal zeker niet passen en het is de vraag of ik mezelf in een maat 1 kan wurmen.
Started!
Zo groot ben je toch niet? Een cherokee is korter dacht ik.
In mt 1 kan je t/m broekmaat 40 dacht ik.
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Hoi Bea
Je mag mijn zaldi record ook nog proberen als je wil.
Een kort licht zadeltje, met boom, veel schoudervrijheid, een diepe zit en veel contact met het paard. Ik vind het een heerlijk zadel maar heb een grotere boommaat nodig voor mijn paarden. Vandaar dat ik deze nog te koop heb.
Ach... wat is groot...Oorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
Laten we het erop houden dat het net wel of net niet krap gaat worden.
Nou, proberen zou ik best willen. Kom je toevallig binnekort nog eens in de buurt?Oorspronkelijk Geplaatst door Yvonne P
Started!
Hoi hoi,Oorspronkelijk Geplaatst door mitzel
En anders kom ik wel binnenkort in de buurt van Yvonne.
Liefs
Roos
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Oh geweldig, want jou zie ik ook zeer binnenkort!
Started!
Toch FIJN zo'n forum
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Hoi Bea
Als het goed is zie ik Roos 4 sept, dan zal ik het zadel meegeven en dan kun je even passen en meten
Dan moeten we even kijken hoe het zadel weer terugkomt als het geen goede match is maar wat mij betreft mag dat aangetekend verzonden worden. Komt goed
Bladwijzers