Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: uit forum,topic p.abuis gewist..

  1. #1

    uit forum,topic p.abuis gewist..

    lieve mensen,ik was het welles nietus verhaal een beetje zat.. dacht maar uit het forum te stappen en mijn bijdrage te wissen,maar helaas is alles nu weg..mijnoprechte excuus,al denk ik dat het wel aan mij ligt.
    Ik ga teveel lopen piekeren over alles wat op het forum staat en dat komt simpelweg door mijn hooggevoeligheid..ga me druk maken om niets dus beter om nu afstand te nemen,maar zet wel alles op een rijtje,het verrast me dat er zoveel mensen zijn die hun eigen inbreng hebben in de levels van Parelli,misschien ben ik wel té perfectionistisch bezig..daar ga ik eens even over nadenken..
    veel succes iedereen,uiteindelijk zijn we toch met hetzelfde bezig,en dat is prachtig!
    mocht Saar dit lezen,heel erg bedankt voor je mail..je bent een held!

  2. #2
    Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    NvhL
    Berichten
    3.762

    Re:uit forum,topic p.abuis gewist..

    Hoi Anna2,

    Excuses geaccepteerd hoor; dat (wissen) kan (eenmalig ) gebeuren als je nieuw bent op fora.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door anna2
    lieve mensen,ik was het welles nietus verhaal een beetje zat.. dacht maar uit het forum te stappen en mijn bijdrage te wissen,maar helaas is alles nu weg..mijnoprechte excuus,al denk ik dat het wel aan mij ligt.
    Ik ga teveel lopen piekeren over alles wat op het forum staat en dat komt simpelweg door mijn hooggevoeligheid..
    Komt dat echt door je hooggevoeligheid?
    Wat ik in dat topic zag, was eigenlijk niets afwijkends dan bij andere discussietopics
    Gewoon een weergave, van interpretaties gecombineerd met persoonlijke ervaringen

    Wel viel het me op, dat je -in mijn ogen- érg stellig bent, over hoe zaken (volgens jou) geïnterpreteerd zouden moeten worden
    Je kwam op mij over, alsof je een stevige lijst aan (persoonlijke) "overtuigingen" hebt.
    Een aantal mensen reageerden daar ook op; wat uiteraard mág in een discussie.

    Het vervelende van "overtuigingen" is, dat ze iemands zekerheid onderuit halen, wanneer er aan zo'n "overtuiging" getornd wordt.
    Dat was, wat ik in dit topic zag gebeuren .
    Er werd tegen jouw overtuigingen aangeduwd, en daarmee aan je ( net verworven?) "zekerheid" .
    En dat levert dan piekergedrag op, want je hersenen proberen uit alle macht de nieuwe informatie in te passen .

    Persoonlijk vind ik dat het leuke van discussies.
    Want door nieuwe meningen en visies, word je uit je eigen denkcircels getrokken.
    En daardoor kan je weer verder groeien...

    Al met al verwacht ik daarom dat het piekeren in dit geval te maken heeft,
    met een groeispurt in je denkwijze .
    Geloof me; er zijn veel mensen hier die dat herkennen .
    En ik ben echt heel benieuwd, hoe je hier verder mee gaat dealen...

    Heel veel succes! Els
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

    "Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

  3. #3
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re:uit forum,topic p.abuis gewist..

    Hoi Anna ik heb het laatste stukje van dat topic denk ik gemist, maar wat mij idd ook opviel is dat het voor jou verwarrend lijkt te zijn dat mensen dingen op een andere manier toepassen. Mischien komt dat omdat het voor jou nog vrij nieuw is en dan is het lastig om zekerheden van een nieuw systeem los te laten.
    Maar je roept het zelf ook een beetje op door vragen te stellen en af en toe nogal stellig te reageren.

    En ik denk dat je niet "moet" vergeten dat jij iets op een bepaalde manier interpreteerd, maar iemand anders diezelfde informatie weer op een andere manier plaatst.

    Mischien is het een idee om eens rustig een beetje mee te lezen wat mensen doen, mischien zelf een trainigsdagboek bijhouden en aangeven wat je wel/niet prettig vindt als feedback dat kan ook.

    En wat ik zelf gemerkt heb,niet direct reageren op een bericht, denk er eens rustig over na en reageer dan, of soms nog beter reageer niet.

    Hoe dan ook , tot schrijfs denk ik maar.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •