He snert, dan heeft de grote meneer in huis een supermoto wedsterijd in joure verdeeld over 2 dagen...bah, had graag gaan kijken, zeker op de kinderdag!
He snert, dan heeft de grote meneer in huis een supermoto wedsterijd in joure verdeeld over 2 dagen...bah, had graag gaan kijken, zeker op de kinderdag!
"De roem ligt in het pogen zijn doel te bereiken, niet in het bereiken ervan."
Gandhi
Demo van Kim is om 13.30 uur.
Jammer dat Parelli en Kim niet meteen na elkaar zijn, dat was ideaal geweest... Maar tussendoor even bij standjes kijken en gezellig met elkaar thee drinken is ook een goed plan toch?
Maar die demo's van parelli en Kim zijn dus op de zaterdag toch?
note to self: change the mind, the body will follow.
Hopelijk lukt het nog om te gaan voor mij, want om 2 uur moet ik echt weer thuis zijn omdat we25-jarige bruiloft feest hebben. Vind wel lastig dat ze geen overzicht van demo's maken. Zou wel fijn zijn, was voorgaande jaren wel.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Ik ga morgen naar de privélessen/clinics kijken van Chris Irwin .
Ik heb me daar voor moeten aanmelden en betalen , maargoed ik heb dat er voor over ....
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent.
Op zondag!!Oorspronkelijk Geplaatst door jasminum
Heb besloten dat ik toch maar niet ga. Ik ga die dag naar de verjaardag van m'n moeder in plaats van zaterdag.
Wil iemand nog de hoefbekap clinic bijwonen? Die heb ik nu 'over'...
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Dat is op zondag toch?
Hoe laat?
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Jep, van 14.15 - 15.15 uur
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
maar het programma van de demo's staat er toch gewoon? Hier: http://www.mansour.nl/demonstraties-op-de-nh-dagen Of bedoelen jullie iets anders?
Van achter kijk je de koe in z'n kont
Oke, ik ga even overleggen met Wilrieke of we op tijd daar zijnOorspronkelijk Geplaatst door Rianne11_42
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Dat staat er dan pas sinds vandaag Tot gisteren geloof ik stonden de tijden er nog niet op.
@Marit: Prima
Wat fijn dat ze het programma er nu ook bijgezet hebben
Denk dat ik dan de zondagochtend ga.
wij gaan definitief op zaterdag, de komst van Shadow (die uit de film) gaf de doorslag, althans... voor mijn dochter dan
Van achter kijk je de koe in z'n kont
Het was vandaag heel heel erg leuk !
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent.
Bladwijzers