Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: geen standaard level?

geen standaard level?

Beetje moeilijke topic titel misschien. Ik heb nu wat filmpjes gekeken. Knap hoor, wat jullie al allemaal bereikt hebben. Begrijp ik het nu goed dat als je opgaat voor een bepaald level, zeg level 1, je individueel op de onderdelen beoordeeld wordt?
    Dus zou het kunnen zijn dat je opgaat voor level 2 als je 1 behaald hebt en dan een oefening niet meer hoeft te doen omdat die al voldoende was op level 1?

Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    69

Re:geen standaard level?

Het kan zelfs zo zijn dat je opgaat voor level 1 en een level 2 score krijgt . De "eisen" aan een filmpje vind je hier http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=25572.0. De taken, gangen en patronen zijn voor level 1/2 en level 3/4. Met hier en daar kleine aanpassingen, zo moet een level 2 online filmpje een figure 8 in draf bevatten en mag die in Level 1 in stap. Level 4 moet vliegende galopwissels bevatten, op level 3 niveau nog niet. Naast de verplichte onderdelen gaat een filmpje om het laten zien van de relatie met je paard, dus je mag dingen laten zien die heel goed gaan, bijvoorbeeld.

And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

Re:geen standaard level?

Aha. Weer wat geleerd. Bedankt voor de uitleg, ik zal nog eens wat meer filmpjes kijken om te zien wat er zoal gevraagd en bereikt wordt.

Bladwijzers

Forum Rechten