Pagina 7 van de 13 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 105 van de 194

Topic: Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 2 PLEK VRY

Actief Forumlid
    Aangemeld
    May 2007
    Leeftijd
    35

Re:Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 1 PLEK VRIJ

Deelnemers met paard
    1. Maaike en Sjobrend
    2. Karianne en Susan (wil wel gewoon thuis slapen eigenlijk)
    3. Jorunn met Palou/Zoysia (graag vrijdag aankomen als het bos vorstvrij is)
    4. Sanne en Volare Aankomst op vrijdag, paard in de wei (rondje bos op vrijdag is een goed idee )
    5. Dineke en Moon (aankomst op vrijdagavond, vervoer is nu zeker!)
    7. Judith en Felix
    8.

Reservelijst Deelnemers met paard:
    1.
    2.
    etc.

Toeschouwers
    Els
    Eveline
    Mera (ovb wegens verblijf buitenland)
    Margriet
    Annemieke (met overnachting zat/zon)
    Elske (met overnachting zat/zon (en misschien ook vrij, afhankelijk vervoer van Dineke & Moon)
    Jasmijn (met overnachting, als er een plekje vrijkomt bij iemand hierboven)
    Marina
    Holipony
    Yvonne (via mail)
    Katrina Schermer (via PB)
    Martine
    Ingrid (alleen zaterdag, niet op het forum, komt met Judith en Felix mee)
    Sanne

Re:Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 1 PLEK VRIJ

Deelnemers met paard
    1. Maaike en Sjobrend
    2. Karianne met Susan komt vrijdagavond, wei graag (met Sjo?)
    4. Sanne en Volare Aankomst op vrijdag, paard in de wei (rondje bos op vrijdag is een goed idee )
    7. Judith en Felix
    8.

1.
    2.
    etc.

Toeschouwers
    Els
    Eveline
    Margriet
    Elske (met overnachting zat/zon (en misschien ook vrij, afhankelijk vervoer van Dineke & Moon)
    Marina
    Holipony
    Yvonne (via mail)
    Martine
    Sanne

May the horse be with you!

Ohja, Maaike: erheen rijden wordt hem niet, we hebben een afspraak in het ziekenhuis die vrijdag in de latere middag, bij iemand die tot nu toe steeds een uur uitloopt.
    Ik moet echt wel mee want zus en moe horen maar de helft en ik ben de notuliste/reporter.

En ja, die afspraak op een andere datum kan, maar dan wordt het meteen een week later en dat is in allerlei opzichten heel erg niet handig.
    Dus ik ga 's avonds met de trailer.
    Het zij zo.

Actief Forumlid marina's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
    Wat jammer priscilla. Leuk dat je wel komt kijken.
    Zouden de deelnemers met paard achter hun naam kunnen noteren wanneer ze aan zullen komen met paard en of je weide wil of stal?
    Alvast bedankt!
    Mag ik aannemen dat de kijkers allemaal 2 dagen komen? Zo niet dat dan graag achter je naam zetten. Er wordt voor terraswarmers gezorgd dus jullie zullen hopelijk geen kou lijden.
    Maaike: Ik kom in principe alleen de zaterdag. Misschien dat ik op de dag zelf besluit om ook de zondag te blijven, is dat dan een probleem?

Forum Meubilair judith7's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2010
    Dagboek Berichten
    31

maaike, ik had je pb gestuurd, nog geen bericht terug op gehad, dus maar even zo:

moet er van te voren betaald worden of ter plaatse?
    hoe zit het als het weer te slecht is om met de trailer te rijden, gaat het dan niet door en hoe zit het dan met betaling? of als ik het zelf te gevaarlijk vind om te gaan ivm bv storm of gladheid?

is er schuilmogelijkheid in de weide?
    en zijn het aparte stukjes, of moeten/kunnen ze bij elkaar in?
    *** you can't do it without doing it ***

Forum Meubilair jasminum's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Leeftijd
    35

Het ligt er bij mij aan hoe het gaat met mijn onderzoeksvoorstel. Anders kom ik maar 1 dag, en het hangt er dan vanaf welke.
    Wanneer wil je dat uiterlijk bevestigd hebben?
    note to self: change the mind, the body will follow.

Re:Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 2 PLEK VRIJ

Tot mijn spijt ga ik toch afzeggen.
    Ik ben zo niets waard momenteel.
    Energie beneden elk peil, emotional fitness beneden elk peil.
    Voorbereiding beneden elk peil.
    Dus er zijn nu 2 plaatsen vrij.

Deelnemers met paard
    1. Maaike en Sjobrend
    2. VRIJ
    7. Judith en Felix
    8. VRIJ

1.
    2.
    etc.

Toeschouwers
    Els
    Eveline
    Margriet
    Marina
    Holipony
    Yvonne (via mail)
    Martine
    Sanne

Actief Forumlid Jorunn's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2009
    Dagboek Berichten
    1

Re:Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 2 PLEK VRIJ

Deelnemers met paard
    1. Maaike en Sjobrend
    2. VRIJ
    3. Jorunn met Palou Aankomst vrijdag, paard 's nachts op stal
    7. Judith en Felix
    8. VRIJ

Hoe wil je het regelen met betalen?
    Super dat er terrasverwarmers komen Was in Vinkega echt erg koud voor de toeschouwers terwijl het nog dik boven nul was.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Vanwege een 'bedrijfsuitje' op zaterdag, kom ik alleen op zondag kijken.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Even overzicht wat betreft betaling etc. Ik moet de locatie betalen deze week dus dat moet in ieder geval betaald worden. Mocht door vorst etc het niet door kunnen gaan dan is het geld van Liesbeth vrij maar ben je dat voor de locatie helaas wel kwijt. Gezien het weer van de afgelopen paar weken verwacht ik niet heel veel problemen.
    De kosten voor de locatie zijn als volgt (rekening houdend met feit dat iedereen op vrijdag na 16.00 uur aankomt)

1. Maaike en Sjobrend (aankomst op vrijdag) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    2. Jorunn met Palou/Zoysia (graag vrijdag aankomen als het bos vorstvrij is) 100 euro locatie (stalling 's avonds) + 195 euro cursus
    3. Sanne en Volare Aankomst op vrijdag, paard in de wei (rondje bos op vrijdag is een goed idee ) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    4. Dineke en Moon (aankomst op vrijdagavond, vervoer is nu zeker!) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    5. Judith en Felix (aankomst op ?????) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    6. VRIJ
    7. VRIJ
    8. VRIJ

Graag het bedrag voor de locatie overmaken voor einde van de week naar rekeningnummer 7870410 tnv MME Cox, Harderwijk. Het geld voor de cursus graag op de eerste dag contant aan mij geven (liefst gepast )
    Ik zag net met alles op een rijtje zetten dat ik nr 6 heb overgeslagen in mijn lijstje. Dat betekent dat er nu 3 plaatsen vrij zijn voor de cursus. Ik heb de kosten nu gedeeld door 6 deelnemers. Mochten er nog deelnemers bij komen dan krijgen de andere deelnemers die nu wel de locatiekosten naar mij overmaken een teruggave in die kosten afhankelijk van het aantal deelnemers die er nog bij komen.

Ik hoop dat ik alles duidelijk heb weergegeven. Als er nog verdere vragen zijn dan hoor ik het graag!
    Ik heb er in ieder geval heel veel zin in

@imsavior: De paarden kunnen in aparte stukken wei. Ik weet niet of er schuilmogelijkheden zijn. Ik ga er morgen even langs dus dan zou ik even kunnen kijken. Een regendeken zou je sowieso kunnen gebruiken dan heeft ie een draagbare schuilmogelijkheid . Zou je mee willen doen?

@ mensen die komen kijken en willen slapen: er kunnen sowieso 2 mensen komen slapen (max 8 deelnemers maar slaaplocatie is voor 10 mensen)--> Annemieke en Elske dus in ieder geval. Ik wacht nog even of zich nog meer dellenmers inschrijven. Als het bij 5 of 6 deelnemers blijft dan komen er nog 2 slaapplaatsen vrij, dus dan kan je ook blijven slapen Jasmijn.

Wat betreft boodschappen etc voor de twee dagen dacht ik dat we misschien wel vrijdagavond met een groepje boodschappen kunnen gaan doen. Dan kan iedereen eten wat ze lekker vinden. Is dat goed?
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Forum Meubilair judith7's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2010
    Dagboek Berichten
    31

Re:Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 3 PLEK VRIJ

@maaike: judith&felix = imsavior, dus ik had me al opgegeven. bedankt voor je antwoord en het overzicht. ik wacht dan nog even je bevindingen af voor ik kan beslissen over stal/weide.

qua boodschappen: ik kom aan op zaterdag, dus ik kan vrijdag niet helpen boodschappen doen. wel ben ik vegetariër, dus het zou fijn zijn als daar voor mijn deel rekening mee gehouden kan worden. THX!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike

1. Maaike en Sjobrend (aankomst op vrijdag) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    2. Jorunn met Palou/Zoysia (graag vrijdag aankomen als het bos vorstvrij is) 100 euro locatie (stalling 's avonds) + 195 euro cursus
    3. Sanne en Volare Aankomst op vrijdag, paard in de wei (rondje bos op vrijdag is een goed idee ) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    4. Dineke en Moon (aankomst op vrijdagavond, vervoer is nu zeker!) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    5. Judith en Felix (aankomst op zaterdag) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    6. VRIJ
    7. VRIJ
    8. VRIJ
    *** you can't do it without doing it ***

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Re:Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 3 PLEK VRIJ

Sorry Judith, stom van mij.

Ik zal het je laten weten als ik ben wezen kijken.

Zouden de andere deelnemers wellicht bij hun stalgenoten/paardenvrienden etc kunnen informeren naar belangstelling voor deelname?
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Actief Forumlid
    Aangemeld
    May 2007
    Leeftijd
    35

Ik heb de locatiekosten naar de over gemaakt.

Vrijdag na 16:00 aankomen. Is het mogelijk dat ik eventueel plan om tot 16:00 met mijn paard het bos in te gaan en dat ik wel mijn trailer al kwijt kan? Ik weet nog niet zeker of ik dat wil, ligt een beetje aan tijd en het weer.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    May 2007
    Leeftijd
    35

En ik heb het event op facebook gedeeld en het ook op twitter gezet:
    https://twitter.com/#!/Sanne_deGroot

21+22 jan clinic #dressuur op basis van Natural #Horsemanship MiddenNL door Liesbeth Jorna. Nog plek! on.fb.me/vvkQGa #paard pls RT

Dus voor de mensen met twitter: RT!

Facebook ook gedeeld en jouw tekst gepikt, Sanne

Onze lesgeefster Linda van der Horst heeft zich aangemeld, meldt ze op facebook!

Pagina 7 van de 13 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten