Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: Insectwerende boomsoorten??

Actief Forumlid Kenshin's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Insectwerende boomsoorten??

Misschien een raar onderwerp, maar ik zou bij ons op de wei graag enkele bomen planten die voor de nodige schaduw kunnen zorgen en tevens insectenwerend zijn. Bestaan er geen boomsoorten die ervoor zorgen dat je minder muggen, vliegen... en/of dazeriken hebt?
    Docendo discimus

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Re: Insectwerende boomsoorten??

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Kenshin
    Misschien een raar onderwerp, maar ik zou bij ons op de wei graag enkele bomen planten die voor de nodige schaduw kunnen zorgen en tevens insectenwerend zijn. Bestaan er geen boomsoorten die ervoor zorgen dat je minder muggen, vliegen... en/of dazeriken hebt?
    De walnoot staat hierom bekend!

Actief Forumlid Kenshin's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Bedankt voor de snelle reactie!
    Waarvoor zou de walnoot bekend staan? Alleen voor muggen of ook voor andere vervelende insecten (zoals dazeriken)?
    Mijn weide is achteraan ook een beetje nat (vooral als het heel fel geregend heeft). Welke bomen (waterzuigers) zou ik daar kunnen planten?
    Kent iemand een site waarop ik dergelijke informatie zou kunnen terugvinden?
    Docendo discimus

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Kenshin
    Bedankt voor de snelle reactie!
    Waarvoor zou de walnoot bekend staan? Alleen voor muggen of ook voor andere vervelende insecten (zoals dazeriken)?
    Mijn weide is achteraan ook een beetje nat (vooral als het heel fel geregend heeft). Welke bomen (waterzuigers) zou ik daar kunnen planten?
    Kent iemand een site waarop ik dergelijke informatie zou kunnen terugvinden?
    Dazen daar werkt volgens mij niks tegen.

Ik kan je niet verder helpen! Zoek gewoon even op natminnende bomen en check grondig of ze goed zijn voor paarden!

Bladwijzers

Forum Rechten