Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: Porcupine game; pony wijkt voor druk maar schiet door???

  1. #1

    Porcupine game; pony wijkt voor druk maar schiet door???

    Hallo!

    Zo als ik al in mijn Voorstel rondje vertelde over mijn slimme pony is hier mijn 1e ??? al van hoe reageer ik op het volgende akkefietje.

    Het onderdeel wijken voor druk, om de voor en achterhand laten draaien. Ik begin eerst met enkel moment een AAI gvolgd door opbouwende druk, wijkt het voor druk druk loslaten en een AAI

    Het op de achterhand laten draaien is No Problemo. Maar op de voorhand laten draaien < wijzen met je hand is al voldoende en maakt vervolgens een hele draai wat ik overigens niet vraag.

    Hoe kan ik dit het beste benaderen?

  2. #2
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re:Porcupine game; pony wijkt voor druk maar schiet door???

    Blijven aaien tot hij kan stilstaan terwijl je aait. Porcupine is wijken voor contact, niet voor suggestie (wijzen).
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  3. #3
    Actief Forumlid maureentje's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2011
    Locatie
    Barneveld
    Leeftijd
    29
    Berichten
    257

    Re:Porcupine game; pony wijkt voor druk maar schiet door???

    ga eerst met je hand bij het hoofd aaien. ga dan langsaam naar de plek waar je haar wilt laten wijken voor druk. als ze tog draait moet je gelijk met je touw wingelen. zodatr ze weer gaat stilstaan. als je nog verdere vragen hebt mag je me PB'n

    groetjes Maureen
    If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •