Gisteravond ook even filmpje van level 1/2 weave gekeken en daarna level 3/4 voor de helft (ik viel in slaap )
Het verhaal van Sandra was voor mij al *Pling* en toen had ik al weer wat ideeen
Het probleem waar wij tegen aan lopen is inderdaad wat Wonder te hard draaft, ik haar schouder niet meer kan sturen, zij in de stress schiet, mijn fases te groot worden en Wonder die niet meer naar mij toe wil komen, ja enkel met zone 1 waardoor je niet echt een hele mooie rechte weave krijgt.
Ja in stap wel hoor, dan hebben we een weave uit zone 1, 2, 3 en 4 (linkerkant) het probleem zit rechts.. Wist ik wel.. moet er echt aan geloven
Hoe ik het nu doe:
Aan beide kanten in de bak een rij met pionnen... ik doe een circling, F8 aan beide kanten (lijkt op falling leaf) en dan gaan we aan de ene kant verder in de weave en zo steken we over en weer verder weave.. Het patroon op zich kent ze... Het probleem is denk ook dat ik niet lang genoeg door ga dat zij ook echt aan het patroon denkt. en ik merk dat we de reachterkant ontwijken want dat is moeilijk en gaat vaak niet goed.. is niet leuk..
Bladwijzers