Oorspronkelijk Geplaatst door
Wendela
<knip>
Aan de fijne kant van de bak gingen we touch-it spelen. Ik had mijn Parelli-tasje met: een vlag, een plankje, een afgesloten plastic emmertje met iets rammelends er in (favoriet
) en dus het tasje zelf.
We speelden het spelletje @lib op ongeveer 5 meter afstand. Later heb ik de afstand vergroot naar ongeveer 10 meter (?). Ab werd tijdens het spelen niet sneller, maar hij ging
wel vragen stellen. En meedenken. En als dat dan niet het goede antwoord was ging hij verder zoeken. Dat vond ik echt super tof!
Bij elke voorwerp wilde ik een andere voet er op hebben. En bij elke voorwerp bedacht ik een andere manier
hoe hij daar naar toe moest lopen (voorwaarts, zijwaarts of achterwaarts). Voor het eerst heb ik ook sideways-towards naar de point gevraagd, wat hij verdacht goed deed. Ik dacht dat de sideways towards er nog niet helemaal in zat, maar blijkbaar was het vooral de motivatie die ontbrak
Het was helemaal geen fancy speelsessie en we hebben maar kort gespeeld en er was vast veel op aan te merken. Maar ik vind het zo onwijs gaaf dat we op zo'n afstand van elkaar staan en elkaar gewoon begrijpen. Hoe awesome is dat?
Wie had dat nou een paar jaar geleden van ons gedacht? Ik in ieder geval niet
Ab is echt de allergeweldigste
Bladwijzers