Tja maar de oudere leadropes In elk geval de 12') hebben geen losse clip, en dan nog zou je dus een extra ringetje missen.
Ik blijf het maar raar vinden en een commercieel domme zet. Ze zouden beter gewoon een compleet product kunnen leveren!
Tja maar de oudere leadropes In elk geval de 12') hebben geen losse clip, en dan nog zou je dus een extra ringetje missen.
Ik blijf het maar raar vinden en een commercieel domme zet. Ze zouden beter gewoon een compleet product kunnen leveren!
Ja hoor, dat door zichzelf halen wil prima dus je kunt er gewoon zoiets: http://shop.parellinaturalhorsetrain....jsf?catId=148 bij zoeken. Hij is inderdaad nogal stug, maar hij wordt vanzelf soepeler.Oorspronkelijk Geplaatst door Dyonne
Moet ik eens op zoek in Nederland, heb helaas weinig tijd, dus dat zal nog wel een tijd duren.
Echt jammer dat ze het niet vermelden, dan had ik er wel eentje bijbesteld.
Kan moeilijk weer bij Parelli bestellen, dan heb ik superveel verzendkosten.
Dus straks maar in Nederland op zoek.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Heb ook een oude lasso, met een ringetje. Gewoon een lichte karabijnhaak eraan en klaar is Kees.
Wat gek dat ze dat nu anders hebben gemaakt. Vastdraaien lijkt me niet echt handig...
Dyonne, volgens mij heeft Eveline ook wel van die haken. Mssn even vragen?
O ja, dat is ook wel een goede optie. Al zie ik ze niet op de website aangeboden, ga wel even informeren.
Ik had een ring met karabijnhaak denk fijner gevonden, maar als die dan in elkaar draait schiet het niet op.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Ja, dat werkt helaas niet. Door die bevestiging met een lus kan de ring dan niet meer bewegen. Je kunt naast de twistlock volgens mij ook een musketon of bullsnap doenOorspronkelijk Geplaatst door Dyonne
Iets met een wartel heb je nodig. Maar het mooiste is om er zelf een honda aan te zetten, want dat oog is naar mijn idee niet heel praktisch. Met honda (oude model lasso dus) had je de wartel ingebouwd in het touw. Een goedkope honda maak je van een kapotte twistlock (deed Parelli namelijk ook ) dan moet je alleen nog een manier vinden om een knoopje in de lasso te leggen.
Bladwijzers