Ik wil in september heel graag een L1 cursus doen, maar er is niets wat ook maar een beetje in de buurt is . Vandaar het idee om er zelf een te organiseren.
Ik heb vandaag overlegdag gehad met de boer en Marieke. Het goede nieuws is dat de boer het een leuk idee vind (en gelijk met allerlei ideeen aankwam, de schat). Minder leuk is alleen dat Eddy toch wel graag een locatie met een bak wil en die moet bij ons nog gemaakt worden (kan pas in de winter). Daarbij kan Eddy alleen doordeweeks want hij zit alle weekenden vol tot eind dit jaar.....
In principe hebben wij hier alles voor een cursus (behalve een bak), een weide met een megapijp (leuk om op te staan) erin en een meterslang hek om sideways en follow the rail etc.(daarvoor wilde Eddy een bakrand, maar dit kan naar mijn idee ook ) te doen. Wei en stallen voor de paardjes en overnachting voor jezelf kan ook geregeld worden. Op een camping om de hoek of op een scoutingclubhuis (met douche en toiletten) ietsje verder.
Dus wie kan er in september doordeweeks en heeft geen bezwaar tegen grasland ipv een bak. We moeten minimaal met 4 zijn dus kom maar op!!

Even wat voordelen van onze locatie (moet het toch een beetje promoten )

Hier een stukje van de grote pijp in de wei, kan je erg leuke dingen mee!

Je kan hier het water in, net achter de boerderij is een klein strandje.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0YwAAAKsd9s*km8IQSEdIIvRzCotPtM5p5f*WAn7wcwyBA*3Cg bLld6cAjY1DQX27JhPeZVVstI*jjzzgRD7CLGhXzb3Azj3do86 70v1zC89a!8mded5*Zyhr6FhfO!*LltAsD2Xr6kc6Dve3HhoaH Q/Fenna%20in%20het%20water%20eva%20erop3.jpg[/img]

We kunnen ook nog een leuke buitenrit maken na afloop, ruimte genoeg!