Resultaten 1 tot 10 van de 10

Topic: Equi Sandor online - alles over natural horsemanship

  1. #1

    Equi Sandor online - alles over natural horsemanship

    Eindelijk na lang coderen ( ik kan geen code meer zien ) online!

    www.equisandor.nl

    Een website waarop ik informatie wil delen over natural horsemanship,
    zodat nog meer mensen kennis gaan maken met deze geweldige manier van omgaan met paarden.
    Sommige dingen kloppen nog niet of moeten worden aangepast.

    veel kijkplezier, en laat even weten wat jullie ervan vinden.
    graag wel opbouwende kritiek zodat ik er ook wat mee kan.

  2. #2
    Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Locatie
    Amstelveen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.545
    Dagboek Berichten
    20

    Re:Equi Sandor online - alles over natural horsemanship

    Ziet er goed uit, hoor!

    Ik zie echter bij Equi Natural iets staan onder Documenten. Er staat namelijk iets over de horsenality chart (waar een spelfoutje in zit ), maar verder geen uitleg over wat de horsenality chart inhoudt of wat je vervolgens met de informatie kan doen. Ik denk dat het voor niet-Parelliërs niet veel toe voegt, want ze weten niet wat het inhoudt of wat je er mee kunt.
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

    Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

  3. #3

    Re:Equi Sandor online - alles over natural horsemanship

    Hoi hoi,

    Je menu balk verdwijnt uit beeld zodra ik naar beneden scroll. Deze woorden kan ik dus niet meer lezen: Home Over ons Foto's Diensten Equi NaturalContact. Je wilt je navigatie natuurlijk altijd wel in beeld houden. Dat is bij mij ook niet gelukt (www.poca.nl) omdat ik rechts een sidebar heb (hoort bij het ontwerp van de website). Die moet ik er nog uit vogelen maar net als jij heb ik ook even geen zin meer in code.

    Als je nou het bovenste paardenhoofdje, links boven, gewoon weg haalt en je navigatie onder de grote foto zet? Dan blijft het beter in de buurt.

    Heb je alles in code geklopt? Ik zie nl. wel een paar stylesheet verwijzingen? (gewoon nieuwsgierig)

    Roos

    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  4. #4

    Re:Equi Sandor online - alles over natural horsemanship

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Rianne11_42
    Ziet er goed uit, hoor!

    Ik zie echter bij Equi Natural iets staan onder Documenten. Er staat namelijk iets over de horsenality chart (waar een spelfoutje in zit ), maar verder geen uitleg over wat de horsenality chart inhoudt of wat je vervolgens met de informatie kan doen. Ik denk dat het voor niet-Parelliërs niet veel toe voegt, want ze weten niet wat het inhoudt of wat je er mee kunt.
    Dit is een hele goede. Moet nog even goed nakijken wat Parelli nu wel en niet toelaat qua verwijzingen. Had eerst veel meer informatie over Parelli maar bepaalde termen en woorden zijn helaas beschermt. Maar volgens mij was er een uitzondering voor website's wanneer je op een juiste manier te bron verwijst dus dat ga ik nog even onderzoeken... dan worden de schema's namelijk al een stuk duidelijker. Meer informatie over de schema's komt er zowieso alleen ben ik op dit moment nog druk bezig met de techniek achter de website.

  5. #5

    Re:Equi Sandor online - alles over natural horsemanship

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
    Hoi hoi,

    Je menu balk verdwijnt uit beeld zodra ik naar beneden scroll. Deze woorden kan ik dus niet meer lezen: Home Over ons Foto's Diensten Equi NaturalContact. Je wilt je navigatie natuurlijk altijd wel in beeld houden. Dat is bij mij ook niet gelukt (www.poca.nl) omdat ik rechts een sidebar heb (hoort bij het ontwerp van de website). Die moet ik er nog uit vogelen maar net als jij heb ik ook even geen zin meer in code.

    Als je nou het bovenste paardenhoofdje, links boven, gewoon weg haalt en je navigatie onder de grote foto zet? Dan blijft het beter in de buurt.

    Heb je alles in code geklopt? Ik zie nl. wel een paar stylesheet verwijzingen? (gewoon nieuwsgierig)

    Roos

    Zeker 80% van de website heb ik zelf opgezet, gelukkig studeer ik hier al 4 jaar voor.
    Alleen aan javascript ga ik niet beginnen, de stylesheet voor de website zelf heb ik helemaal opgezet.
    wel heb ik gebruik gemaakt van voorbeelden, een website vanaf echt een lege html opzetten is moeilijk!

    daarnaast heb ik de website omgezet naar .php zodat de header in een losse php staat. Dit scheelt wanneer ik iets moet aanpassen in de header.
    ben nog bezig met de footer alleen dan krijg ik een hoooooooop foutmeldingen.

    daarnaast is mijn photovieuwer net naar de knoppen gegaan, waarschijnlijk conflicten tussen de javascript onderling.
    dat wordt dus nog even knutselen.... :P je raakt helaas nooit uitgecodeerd.

    Het menu hoeft van mij niet in beeld te blijven staan, hierdoor vind ik website's vaak erg druk worden.
    ik weet hoe het moet maar heb hier bewust niet voor gekozen.
    daarnaast wordt het dan een stuk lastiger i.v.m. mijn ingevoegde php!

    jou site ziet er trouwens ook netjes uit!

  6. #6
    Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Locatie
    Nieuwdorp
    Berichten
    6.105
    Dagboek Berichten
    48

    Re:Equi Sandor online - alles over natural horsemanship

    Mooi Sanne! Leuk hoor.

  7. #7
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Re:Equi Sandor online - alles over natural horsemanship

    Erg mooie website! Gefeliciteerd!

    Interessante en duidelijke informatie heb je er op gezet. Ik hoop dat je heel veel mensen er mee zal inspireren.

    Ik heb een hele kleine opmerking. Op de homepage staat een documentaire die je aanraadt om te kijken. Dit heb ik meteen gedaan. En ik vond het prachtig! Echt een hele goede tip, dank je wel daarvoor Maar het nadeel is dat jouw website daardoor verdwijnt en ik na een uur film kijken ook helemaal vergeten was wat ook al weer het adres was. Misschien kan je zorgen dat de link opent in een nieuw scherm?

    Maar verder ziet alles er mooi uit hoor! Knap dat je dat zelf hebt gemaakt!

  8. #8
    Forum Meubilair jolies allures's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Frankrijk (Noord Dordogne)
    Leeftijd
    55
    Berichten
    3.133
    Dagboek Berichten
    14

    Re:Equi Sandor online - alles over natural horsemanship

    Wauw, knap hoor.
    Wat ik heel mooi vind is die header met wisselende foto's en het logo dat er ook als logo los boven staat.
    Van de ene kant een mooie simpele vormgeving maar er zitten hele mooie (en voor mij ingewikkelde) elementen in.

    Op de begin pagina praat je eerst in "je" vorm en een zin later in "u". Ik zou in één stukje tekst of de hele tijd je gebruiken of de hele tijd u.
    Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!

  9. #9

    Re:Equi Sandor online - alles over natural horsemanship

    Bedankt voor alle reacties, geeft me toch weer even een boost!
    ben soms zo perfectionistisch bezig dat ik door de codes het doel van mijn website niet meer zie.
    Echt super bedankt!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door jolies allures
    Wauw, knap hoor.
    Wat ik heel mooi vind is die header met wisselende foto's en het logo dat er ook als logo los boven staat.
    Van de ene kant een mooie simpele vormgeving maar er zitten hele mooie (en voor mij ingewikkelde) elementen in.

    Op de begin pagina praat je eerst in "je" vorm en een zin later in "u". Ik zou in één stukje tekst of de hele tijd je gebruiken of de hele tijd u.
    Bedankt! Ik moet idd nog even goed naar de spelling kijken, is echt iets waar ik nog hard aan moet werken.
    ik heb alle puntjes even voor mezelf opgeschreven zodat ik er mee aan de gang kan gaan.
    als er veranderingen zijn dan laat ik die even aan jullie weten!

    bedankt!

  10. #10
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re:Equi Sandor online - alles over natural horsemanship

    Mooie website!
    Niet zo volgepropt maar lekker ruimtelijk.
    Ik heb zo snel lezend ook wat spelfoutjes gezien. Nog even goed doorlezen en je hebt ze er zo uit.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •