Hoi,
Ik heb al tijdje zitten spelen met het idee om voor Wico een verzorger te vragen. Het stak me altijd tegen dat het een vreemd iemand zou zijn en daardoor heb ik nooit echt een advertentie geplaatst.
Toevallig hoorde ik vandaag dat een vroeger kennis van mijn moeder een verzorgpaard zoekt en ik heb ze uitgenodigd om kennis te maken met mij en Wico. Ze kent me nog beetje van toen ik 5jaar was ofzo.
Nu vroeg ze gelijk hoeveel het kostte. Is het gebruikelijk dat verzorgers meebetalen in de kosten? Ik hoop eigenlijk dat ze gewoon leuk met Wico bezig kan zijn, zodat ik iets meer aandacht over Astrid en Takoda kan verdelen. Ik zou graag hebben dat ze eventueel beetje meehelpt met de verzorging. En als de paarden naar een andere weide gebracht moeten worden dat zij dan ook meewandelt met eentje bijvoorbeeld. Is dat een redelijke vraag?
Ik ben benieuwd naar ervaringen en tips van zowel eigenaars als verzorgers. Ik wil dat het voor beide leuk is natuurlijk. Hebben jullie dingen op papier vastgelegd?
Bladwijzers