Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 17 van de 17

Topic: tanden

  1. #16

    Re:tanden

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman

    En ik snap je opmerking over de circels prima, daar ga ik eens naar kijken.
    Dat probleem bleek Lazir nu dus ook te hebben, niet goed kunnen malen. Zijn mond bewoog de ene kant wel goed op en de andere kant ging veel minder ver. Na het doen van zijn tanden zag ik ook wel wat verschil met eten. ik had geen idee dat hij daar een probleem mee had, maar weet nu dus wel dat het een goede is om op te letten
    Altijd plezier met mijn lieve Lazir!

  2. #17
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re:tanden

    Ik haak nog even in op het tandenknarsen, dat hoeft niet persé aan het gebit te liggen denk ik. Onze ouwe Blacky deed het ook regelmatig, maar met haar gebit was niks aan de hand. Fysiek zat zij best heel goed in elkaar, Karianne zei zelfs dat ze maar weinig paardjes had gezien die zo lekker in hun vel zaten en dat terwijl ze bijna 20 jaar manegepony is geweest. Bij haar was het vooral haar humeur heb ik het idee.
    Zelf knars ik soms in mijn slaap, als ik veel te verwerken heb vermoed ik, maar met mijn gebit is ook niks mis.

    Hmmm, of je nou echt iets aan mijn post heb weet ik niet, nou ja, dan is het maar gewoon topicvulling
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •