En toen had ik de reacties nog niet eens gelezen in het andere topic.Oorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
En toen had ik de reacties nog niet eens gelezen in het andere topic.Oorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
Daar is het overigens nu een stúk gezelliger opeens!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Niet discussieren, maar mijn mening geven net als ieder ander in dit topic..........Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
Je mening VERKONDIGEN als de enige juiste! Alsof er ook maar iemand is hier die dáár op zit te wachten! Daaaaag Marlies!Oorspronkelijk Geplaatst door xmarliez
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Dan ben je hier aan het verkeerde adres.Oorspronkelijk Geplaatst door xmarliez
Waarom plaats je niet gewoon een filmpje van jezelf?Oorspronkelijk Geplaatst door xmarliez
Waarin je ons laat zién hoe het moet.
Dat zegt zoveel meer, dan alleen maar vertellen "hoe het moet"
Oorspronkelijk Geplaatst door xmarlies in [url]http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=30538.msg617166#msg617166
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Ja, ik ben ook wel benieuwd naar een filmpje van Marlies, waarin alle principes van de Klassieke Dressuur, waar ik overigens een groot voorstander van ben, getoond worden. Stukken tekst die letterlijk afkomstig zijn van Simon Evenblij plaatsen kan iedereen wel, maar het zelf voor doen, zoals mijn klassieke instructur kon, zegt me even meer. Dan neem ik iemand serieus als gesprekspartner.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Ik krijg nu eerlijk gezegd van meerdere kanten hier een nogal naar gevoel. Ook ik vind de Posts van Marlies niet heel prettig, maar als iemand hier zijn mening op die manier wil geven zijn er ook andere manieren om daarmee om te gaan maar het topic ook nog inhoudelijk te houden ipv om die persoon te laten draaien.
Inderdaad, ik zit dit ook met stijgende verbazing te lezen! Dit is toch geen manier om met dergelijke 'discussies' om te gaan? Wat een hoog pubergehalte zeg (vooral ook in het andere topic, dat nu wijselijk gesloten is)!
Ik ben niets te beroerd om beeld materiaal te laten zien. Helaas heb ik geen filmpjes want mijn instructrice is niet echt goed is filmen (gelukkig wel in les geven) en er zijn maar weinig mensen die op het moment van les tijd hebben om te komen filmen.
Daarnaast vind ik het niet echt normaal hoe er hier met mensen wordt omgegaan. Ik val hier niemand aan, beledig niemand, lach niemand uit dus ik vind het niet echt gepast dat mensen zich wel zo naar mij uiten. Dat zegt meer over de personen die het doen dan over mij. Het feit dat jullie niet uit kunnen leggen wat er mis is (inhoudelijk) met mijn posts en er normaal over kunnen discussieren wordt er met modder gegooid. Bah, het lijkt Bokt wel.
Mijn teksten zijn niet afkomstig van Simon Evenblij, dat mijn instructrice bij hem in de leer is heeft er misschien mee te maken dat wat ik zeg lijkt op wat hij zegt maar wat ik hier neer schrijf komt uit mijn eigen vingers en uit mijn eigen hersenen.
Ik wil dit eigenlijk op slot doen omdat het moeilijk blijkt te zijn elkaars manieren van willen communiceren te begrijpen.
Er komen nu ook reacties van mensen die komen roepen wat ze van de discussies vinden. Nou dat draagt al helemaal niet aan een oplossing bij.
Hij of zij met een geestelijk probleem dat ik dit topic sluit, mag zich per pb tot mij wenden.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Bladwijzers